כרטיסים להופעה של זוכי תחרות רובינשטיין - נובמבר 2015

יום ראשון, 27 בספטמבר 2015

כרטיסים להופעה של זוכי תחרות רובינשטיין - נובמבר 2015
עמותת רובינשטיין ממשיכה את המסורת השנתית שלה ותציג בחודש נובמבר הקרוב במרכז שטריקר את חגיגות הפסנתר של 2015 עם זוכי תחרות רובינשטיין איגור צ'טוייב וצ'ינג-יון הו. מחיר כרטיס: החל מ-150 ש"ח. איפה ניתן לרכוש כרטיס?


גם השנה יתקיימו חגיגות הפסנתר עם זוכי תחרות הפסנתר המפורסמת ע"ש ארתור רובינשטיין במרכז שטריקר. השנה יופיעו שניים מזוכי התחרות הפסנתרנים איגור צ'טוייב (זוכה בשנת 1998) וצ'ינג-יון הו (זוכת התחרות בשנת 2008).

לרכישת כרטיסים לקונצרטים של זוכי תחרות רובינשטיין בשטריקר באמצעות קנייה מאובטחת ומהירה לחצו כאן

באירוע שיתפרס על פני שלושה ימים במהלך חודש נובמבר הקרוב, יתקיימו שלושה קונצרטים שיבוצעו על ידי זני הזוכים כאשר יחד איתם יופיעו גם רביעיית רובינשטיין, סולני מקהלת קולגיום ואמנים נוספים. המנצח על הקונצרטים יהיה ישי שטקלר.

בין היצירות שיבוצעו בקונצרטים: מחול סלאבי של דבוז'אק, פרטיטה מס' 2 של באך, תמונות בתערוכה של מוסורגסקי, קונצרטו מס' 1 של שופן וקטעים נוספים של בטהובן, שוברט, ראוול ועוד.

כרטיסים לחגיגות הפסנתר של זוכי רובינשטיין - נובמבר 2015


המופע "חגיגות הפסנתר 2015" יתקיים במרכז שטריקר ויציג 3 קונצרטים שיתקיימו בין התאריכים 5-7 בנובמבר בשעות 20:30 בערב וב-11:00 בבוקר. מחיר הכרטיסים לכל אחד מהקונצרטים עומד על 180 ש"ח (או 150 ש"ח למי שרוכש את כל הסדרה). מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות אתר "איוונטים" בעמוד הבא.


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: כרטיסים להופעה של זוכי תחרות רובינשטיין - נובמבר 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: כרטיסים להופעה של זוכי תחרות רובינשטיין - נובמבר 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top