תערוכת צילומי ציפורים בארט מרקט בתל אביב - אוקטובר 2015

יום חמישי, 24 בספטמבר 2015

תערוכת צילומי הטבע "ציפורים הסמויות מן העין והטבע הטבוע בלב" של שלמה ולדמן תפתח ב-15 באוקטובר ותמשך עד ה-29 באוקטובר בחלל ארט מרקט בתל אביב. הכניסה חופשית.

     
האמן שלמה ולדמן יציג תערוכת צילומי טבע של ציפורים במגוון רגעים ומצבים בארט מרקט שבתל אביב בחודש אוקטובר הקרוב. התערוכה, אותה אצר פרופ' אסא כשר באה להראות את היופי הבלתי נדלה של בעלי חיים בטבע, במיוחד ציפורים. בדרך כלל היופי הזה סמוי מן העין, חוגג את עצמו במקומות שאינם מוצפים בבני-אדם וכשהמראות המרהיבים מתגלים לעין הם מטביעים את רישומיהם בלב המתבונן.

הצילומים של שלמה ולדמן מציגים את בעלי הכנף ובעלי חיים אחרים באתרים הטבעיים שלהם, כשהם מראים את החופש הטבעי שלהם ללא שום הפרעה אנושית. הצילומים מתעדים אותם בשעת מעוף או במנוחה, בודדים או זוגות, עצמאיים או תלויים בהוריהם, בכל המצבים הטבעיים שלהם. ותמיד הם יפים ותמיד הדמויות שלהם מפעימות ביופיין המיוחד.

בתערוכה יוצגו מעל ל15 עבודות הצילום של שלמה וולדמן. הפתיחה החגיגית של התערוכה תתקיים ב-15 באוקטובר בשעה 20:00 בערב בחלל ארט- מרקט ברחוב התערוכה 3, (סוף רחוב הירקון פינת דיזנגוף) תל-אביב.

בתכנית האמנותית:
דברי פתיחה מאת האמן הבינלאומי דוד גרשטיין.
אסא כשר- אהבת ציפורים.
הזמרת שולי נתן תשיר את שירת הציפורים.
שלמה ולדמן.

הכניסה חופשית.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: תערוכת צילומי ציפורים בארט מרקט בתל אביב - אוקטובר 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: תערוכת צילומי ציפורים בארט מרקט בתל אביב - אוקטובר 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top