כרטיסים להירומי בישראל - נובמבר 2015

יום שלישי, 1 בספטמבר 2015

הירומי בישראל - נובמבר 2015
פסנתרית הג'אז הבינלאומית הירומי (Hiromi) חוזרת לישראל להופעה חד פעמית בהאנגר 11 בתל אביב בחודש נובמבר 2015 עם אנטוני ג'קסון וסיימון פיליפס. כמה יעלו כרטיסים ואיך מזמינים?


הפסנתרית האמריקאית הבינלאומית הירומי (Hiromi) תגיע לישראל בחודש נובמבר הקרוב ותופיע יחד עם הטריו שלה הכולל את הנגנים אנטוני ג'קסון וסיימון פיליפס במועדון האנגר 11 בתל אביב.

הירומי היא אחת מהמוסיקאיות הידועות והמוכרות ביותר בתחום הג'אז-פיוז'ן כאשר היא ידועה בסגנונה המשלב בין ג'אז לרוק. הירומי נחשבת לפסנתרנית וירטואוזית ומחוננת והתגלתה כבר בגיל 17 ע"י הפסנתרן צ'יק קוריאה. בגיל 20 עברה לארצות הברית והחלה ללמוד במכללת המוסיקה המפורסמת ברקלי שבבוסטון.

לאחר סיום לימודיה, החלה לפתח את קריירת הסולו שלה והוציאה מספר תקליטים בחברת Telarc שזכו להצלחה רבה ולפרסים רבים במסגרות שונות והיא מופיעה ברחבי העולם בעיקר במופע טריו הכולל גיטרה בס ותופים.

להירומי קשר טוב עם הקהל הישראלי והיא כבר הספיקה להופיע כאן מספר פעמים בין היתר גם במסגרת פסטיבל הג'אז בים האדום. זאת תהיה הפעם הרביעית של הירומי בישראל כאשר הפעם היא מגיעה עם טריו הכולל שניים מן הנגנים המפורסמים ביותר בעולם - הבסיסט אנטוני ג'קסון שניגן עם צ'יק קוריאה, פול סיימון, מישל קמילו ועוד והמתופף סיימון פילפס שמוכר לרוב בזכות עבודתו עם להקת הרוק "טוטו", ג'ף בק ובהרכבים ידועים נוספים.

כרטיסים להירומי בישראל - נובמבר 2015


ההופעה של הירומי בישראל תתקיים במועדון האנגר 11 בתל אביב ב-16 בנובמבר 2015 בשעה 21:00 בערב. מחיר הכרטיסים מתחיל ב-264 ש"ח ומגיע עד ל-804 ש"ח לכרטיסי VIP הכוללים גם יין וכיבוד קל. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות אתר "איוונטים" בעמוד הבא.

צפו בהופעה של ההרכב של הירומי שיופיע בישראל מהשנה האחרונה:



רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: כרטיסים להירומי בישראל - נובמבר 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: כרטיסים להירומי בישראל - נובמבר 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top