מריה קארי בישראל - אוגוסט 2015

יום חמישי, 30 ביולי 2015

מריה קארי בישראל - אוגוסט 2015 הזמרת הענקית מריה קארי (Mariah Carey) תגיע לישראל בחודש אוגוסט 2015 ותקיים הופעה חד פעמית בלייב פארק ראשון לציון. כמה עולה כרטיסים ומי מציע הנחה וכרטיסים מוזלים ב-229 בלבד?


(עדכון כתבה אחרון: 30/7/2015)

אחרי שקט יחסית במבול הידיעות על האמנים שיגיעו אלינו לקיץ הקרוב, מגיעה אלינו בשורה חדשה ומגוונת. הזמרת המפורסמת מריה קארי (Mariah Carey) תופיע בישראל בעוד חודש בלייב פארק החדש בראשון לציון. נזכיר כי קארי ביקרה כאן בביקור פרטי יחד עם משפחתה רק לפני חודש.

מריה קארי היא אחת מזמרות הפופ הגדולות ביותר בהיסטוריה ולמרות שבשנים האחרונות קארי כבר לא בשיא הצלחתה כמו בשנים עברו, מריה קארי נחשבת עדיין לאחת הגדולות עם מיליוני מעריצים בעולם כולל הרבה מאוד מעריצים ישראליים.

קארי בת ה-45 התחילה את הקריירה המוסיקלית שלה בתחילת שנות ה-90 כשהוציאה את אלבומה הראשון שכלל להיטים רבים כמו Vision of Love, Love Takes Time, Someday, I Don't Wanna Cry שכבשו את המצעדים והעניקו לה מהר מאוד חשיפה ענקית ובינלאומית. מאז הספיקה להוציא עוד עשרות אלבומים הכוללים להיטי ענק שזכו בכל פרס אפשרי וכיכבו ברשימות הבילבורד שבועות רבים.

בין הלהיטים הידועים ביותר של קארי ניתן למנות את Without You, Emotoins, Hero, Fantasy, Dreamlover ועוד להיטים רבים. קארי ידועה גם בתור זמרת המסוגלת להגיע למנעד של כל 5 האוקטבות וידועה בזכות טכניקה קולית מצויינת שפרצה וסללה את הדרך לעוד הרבה מאוד זמרות פופ צעירות שהגיעו שנים אחריה.

באתר הרכילות TMZ דווח כי קארי תקבל כחצי מיליון דולר על ההופעה כאן בישראל. סכום מעט נמוך יחסית לאומנים אחרים בסדר גודל שלה.

כרטיסים להופעה של מריה קארי - אוגוסט 2015


ההופעה של מריה קארי בישראל תתקיים ב-18 באוגוסט 2015 באמפי פארק לייב פארק בראשון לציון. מכירת הכרטיסים המוקדמת הסתיימה וכעת מחירי הכרטיסים להופעה מתחילים ב-339 ש"ח לכרטיס דשא.  כרטיס גולדן רינג (טבעת זהב) יעלה 499 ש"ח וכרטיס VIP יגיע עד ל-699 ש"ח.  מכירת הכרטיסים נפתחה והיא מתבצעת באמצעות משרד הכרטיסים "קופת ת"א" בעמוד הבא.

הנחות וכרטיסים מוזלים


חברת "לאומי קארד" מציעה ללקוחותיה כרטיסים מוזלים להופעה של מריה קארי במחיר של 229 ש"ח בלבד. את ההטבה מקבלים תמורת "פינוקים". פרטים נוספים, תמצאו בעמוד הבא.

אתר "כרטיסים ברשת" ידווח לכם כמובן כאן בדף כתבה זו ובעמוד הפייסבוק הרשמי שלנו (למי שלוחץ על "אהבתי") בכל התפתחות ובכל ידיעה חדשה בנושא.

בינתיים, צפו במריה קארי מבצעת את אחד מלהיטיה הענקיים Without You:

 
 
רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: מריה קארי בישראל - אוגוסט 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: מריה קארי בישראל - אוגוסט 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top