חואנס (Juanes) בישראל - יוני 2015

יום רביעי, 13 במאי 2015

חואנס בישראל - יוני 2015
פרסום ראשון: הזמר הקולומביאני חואנס (Juanes) יגיע לישראל ויופיע באמפי רעננה בחודש יוני 2015. מחיר כרטיס: החל מ-220 ש"ח. כל הפרטים בכתבה הבאה.


הזמר הקולומביאני המצליח חואנס (Juanes) יגיע לישראל בחודש יוני 2015 ויקיים הופעה אחת באמפי פארק רעננה. מכירת הכרטיסים החלה הבוקר.

חואנס הוא אחד הזמרים הלטינים המצליחים ביותר בעולם בשנים האחרונות. חואנס התחיל את הקריירה שלו דווקא כזמר מטאל בלהקת מטאל קולומביאנית שהקים אך עזב את הלהקה לאחר כעשר שנים כדי לצאת לקריירת סולו בסגנון הפופ לטיני.

חואנס הוציא עד היום 6 אלבומים כאשר האחרון שבהם "Loco de Amor" יצא ב-2014. שירים רבים שלו הפכו ללהיטים גדולים שגם הקנו לו פרסי גראמי רבים. בין הלהיטים הגדולים ביותר שלו אפשר לציין את "La Camisa Negra" או את "A Dios Le Pido". כמו כן, חואנס הספיק גם לשתף פעולה עם אמנים מוכרים בעולם הפופ כגון הבלאק אייד פיז, נלי פורטדו וסנטנה.

כרטיסים להופעה של חואנס בישראל - אמפי רעננה ביוני 2015


ההופעה של חואנס בישראל תתקיים ב-30 ביוני 2015 באמפי פארק רעננה בשעה 21:00 בערב. מחיר הכרטיסים יתחיל ב-220 ש"ח לכרטיסי דשא ויגיע עד ל-450 ש"ח לכרטיסי אורקסטרה. מכירת הכרטיסים תתבצע באמצעות "קופת ת"א" בעמוד הבא.



רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: חואנס (Juanes) בישראל - יוני 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: חואנס (Juanes) בישראל - יוני 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top