"פאניקה" - קומדיה חדשה בהבימה

יום שלישי, 20 בינואר 2015

"פאניקה" - קומדיה חדשה בהבימה
תיאטרון הבימה מציג לחורף 2015 את ההצגה חדשה  "פאניקה" בכיכובם של נתי רביץ, איילת רובינזון ועמי סמולרצ'יק. כל הפרטים, בכתבה הבאה.


תיאטרון הבימה מעלה לחורף הקרוב את הקומדיה החדשה והפרועה "פאניקה" שכתב רובין האודן - המחזאי המצליח של ההצלחה "חתונה מושלמת" ובכיכובם של איילת רובינזון, ועמי סמולרצ'יק.

ההצגה מספרת על סוף שבוע בו קלאריס (איילת רובינזון) מזמינה שני גברים לביתה היות ובעלה (נתי רביץ) עומד לצאת לנסיעת עסקים מחוץ לעיר. אחד מהם הוא המאהב הצרפתי שלה (רוי מילר/יואב דונט), והשני הוא מעצב פנים (עמי סמולרצ'יק) שהזמינה בניגוד לרצון בעלה כדי לעצב את ביתם מחדש. קלאריס מבינה שהיא לא היחידה עם תוכניות רומנטיות לסוף השבוע לאחר שהיא מאזינה לשיחת טלפון של בעלה עם חברתה הטובה (טלי אורן). וכך פליטת פה קטנה אחת מצליחה להרוס סוף שבוע שתוכנן בקפידה זמן רב.

רשימת משתתפים:

שחקנים: איילת רובינסון, טלי אורן, עמי סמולרצ'יק, נתי רביץ, רוי מילר, יואב דונט, קובי מאור
מאת: רובין האודן
תרגום: ירון פריד
בימוי: אלון אופיר
עיצוב תפאורה: אלכסנדרה נרדי
עיצוב תלבושות: ילנה קלריך
מוסיקה: מיכאל גוטליב
עיצוב תאורה: מאיר אלון

כרטיסים להצגה פאניקה בהבימה


ההצגה פאניקה תעלה במהלך החודשים הקרובים ינואר ופברואר 2015 בתיאטרון הבימה. מחיר הכרטיסים מתחיל ב-70 ש"ח. ניתן לרכוש כרטיסים באמצעות האתר הבא.


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: "פאניקה" - קומדיה חדשה בהבימה Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: "פאניקה" - קומדיה חדשה בהבימה Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top