סבסטיאן באך בישראל - יולי 2015

יום שני, 12 בינואר 2015

סבסטיאן באך בישראל - יולי 2015
הזמר סבסטיאן באך (Sebastian Bach) סולנה לשעבר של להקת סקיד רואו (Skid Row) יגיע לישראל להופעה אחת במועדון רדניג 3 בנמל ת"א ביולי 2015.


לא. לא מדובר במלחין הגאון מהמאה ה-18. סבסיטיאן באך הוא גם שמו של סולנה לשעבר של להקת סקיד רואו המפורסמת שיגיע להופעה אחת בישראל בחודש יולי 2015 במועדון רידינג 3 בנמל ת"א.

לרכישת כרטיסים מהירה להופעה של סבסטיאן באך בישראל באמצעות קנייה מאובטחת לחצו כאן

באך קנה את עולמו במוסיקת הרוק הכבד כאשר היה סולן הלהקה של סקיד רואו בשנים 1987 ועד 1996. מאז עזיבתו את הלהקה, ממשיך באך בקריירת סולו ואף הספיק להשתתף במחזמר בברודווי, ולשחק בסרטים ובטלוויזיה. כמו כן, הספיק לשתף פעולה גם עם להקת רובים ושושנים (Guns N Roses).

באך הספיק להוציא 4 אלבומים ולהופיע ברחבי העולם במופע סולו המונה בדרך כלל את הנגנים Bobby Jarzombek, Rob De Luca ו-Brent Woods. ההופעה של באך במועדון רידינג תהיה הפעם הראשונה בה באך מופיע בישראל.

כרטיסים להופעה של סבסטיאן באך בישראל


ההופעה של סבסטיאן באך בישראל תתקיים ב-24 ביולי 2015 במועדון רדינג 3 ת"א בשעה 21:00. מחיר הכרטיסים להופעה הוא 284 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות משרד הכרטיסים "איוונטים" בעמוד הבא.

צפו בסבסטיאן באך משתף פעולה עם אקסל רוס מגאנס אנד רוסס:



רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: סבסטיאן באך בישראל - יולי 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: סבסטיאן באך בישראל - יולי 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top