פסטיבל אינדי סיטי בירושלים 2014 - כל ההופעות

יום שני, 3 בנובמבר 2014
פסטיבל אינדי סיטי בירושלים 2014 - כל ההופעות

פסטיבל "אינדי סיטי" בירושלים חוזר גם השנה בעיכוב קל ויציג הופעות של קותימאן, הקולקטיב ועוד. הכניסה חופשית. כל ההופעות, בכתבה הבאה.


לאחר ההצלחה בשנה שעברה, חוזר פסטיבל אינדי סיטי ביוזמתם והפקתם של אגף תרבות ואמנויות ורשות צעירים בעיריית ירושלים. יחד עם המנהלת האמנותית בטינה פיינשטיין (שיצרה את סדרת הקליפים הדוקו-מוזיקלית "אינדי סיטי" שצולמה בירושלים ואצרה את הפסטיבל החי), הצטרפו גם השנה יוצרים חדשים ומבטיחים לצד יוצרים ותיקים ומוכרים לחגיגה הירושלמית.

דחייתו של הפסטיבל בקיץ האחרון עיכבה במעט את קיומו של האירוע, ועתה כאמור הוא חוזר בחודש נובמבר 2014, היישר אל חגיגות פתיחת שנת הלימודים. בשיתוף חברת עדן ואגודות הסטודנטים השונות בעיר, מרכז ירושלים יהפוך עורו למתחם תרבות ענק וצבעוני, לרווחת הסטודנטים הירושלמים ושוחרי תרבות מכל רחבי הארץ. מופעים, אירועים ודוכני מוזיקה, אמנות ואופנה ייקחו חלק באירוע המדובר ב-12.11, יום רביעי.

לוח הופעות בפסטיבל אינדי סיטי


ברחוב החבצלת יופיעו החל משעה 20:00 בערב ההרכבים: MOAN, סיסטם עאלי וניצן חורש והקאט אאוט קלאב.

ברחוב הורקנוס יופיעו החל מ-19:30 ההרכבים: שבתה, לולה מארש, סומסום והקותימאן אורקסטרה.

בבמה שברחוב הלני המלכה יופיעו החל מ-19:30 עמיר לב, הקולקטיב ו- Tiny Fingers. 

הופעות נוספות, בהם ניב אסט, Eco&Tito, לילה, sayaf ו- cut n' base, יימשכו אל תוך הלילה בברים הסמוכים, לצד מסיבות "אפטר פארטי" ותקלוטים חיים. הקליפים שצולמו לעונה זו יוקרנו על גבי האבנים הירושלמיות של בנייני הסביבה. לאורך כל האירוע יופעל יריד מוסיקה, יד שנייה ו - Street Art , בו ייקחו חלק מעצבים צעירים ודוכני מזון, בגדים, תקליטים ואביזרים.

תמונה: קותימאן, צילום: בן פלחוב

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: פסטיבל אינדי סיטי בירושלים 2014 - כל ההופעות Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: פסטיבל אינדי סיטי בירושלים 2014 - כל ההופעות Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top