ליאון חייקו בישראל - אוגוסט 2014

יום ראשון, 3 באוגוסט 2014
ליאון חייקו בישראל - אוגוסט 2014

המוסיקאי הארגנטינאי ליאון חייקו (Leon Gieco) יגיע לישראל בסוף חודש אוגוסט 2014 ל-3 הופעות בפתח תקווה, קרית מוצקין ובאר שבע. מחיר כרטיס: החל מ-134 ש"ח.


ליאון חייקו מגדולי המוסיקאים הפופולאריים בארגנטינה ובכל דרום אמריקה מגיע לישראל לסבב של שלושה מופעים בישראל. השפעתו העצומה על המוסיקה בדרום אמריקה נובעת בעיקר ממחויבותו לחופש ושיווין.

במופע בישראל עושה האומן מסע מוסיקלי של 40 השנים האחרונות, בו משולב סיפורו האישי מקצועי וההיסטוריה המודרנית של החברה והפוליטיקה בארגנטינה שיוצרים את אותם רגעים כואבים ושמחים בו זמנית. בנוסף למוסיקה מלווה המופע בסרט בו משולבות תמונות ומראות לאורך התקופה הזו ומשקפות במדוייק את סיפורו האישי וסיפורה של ארגנטינה בתקופה זו. בנוסף יש מקום מיוחד במופע להוקרה לאומני המוסיקה הגדולים מארגנטינה ודרום אמריקה כמו מרסדס סוסה וצ'רלי גרסיה.

כרטיסים להופעה של ליאון חייקו בישראל - אוגוסט 2014


ליאון חייקו יופיע בבאר שבע ב-28 באוגוסט, בפתח תקווה ב-30 באוגוסט ובקרית מוצקין ב-31 באוגוסט 2014. מחירי הכרטיסים נעים בין 134 ל-154 ש"ח. את הכרטיסים ניתן לרכוש ולהזמין באמצעות האינטרנט באתר בראבו בעמוד הבא.


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: ליאון חייקו בישראל - אוגוסט 2014 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: ליאון חייקו בישראל - אוגוסט 2014 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top