טוני בנט בישראל - ספטמבר 2014

יום שלישי, 1 ביולי 2014
טוני בנט בישראל - ספטמבר 2014

הזמר הותיק והמוכר טוני בנט (Tony Bennett) יגיע לישראל בחודש ספטמבר 2014 להופעה חד פעמית שתתקיים בהיכל התרבות בתל אביב. מחיר כרטיס: החל מ-224 ש"ח. איפה מזמינים?


טוני בנט, אחד הזמרים המצליחים ביותר בעולם יגיע לישראל להופעה חד פעמית בהיכל התרבות בתל אביב. בנט בן ה-88 יופיע בארץ בפעם הראשונה לאחר קריירה של מעל 60 שנה.

לרכישת כרטיסים להופעה של טוני בנט בישראל באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

בנט, הספיק להקליט במהלך הקריירה שלו מעל 50 אלבומים מצליחים כאשר האחרון שבהם "Duets II" יצא ב-2011 ובו הקליט ביצועים לשירים יחד עם איימי ווינהואס, ליידי גאגא ועוד. בנט שיתף פעולה גם עם אמנים רבים במהלך חייו כגון סטיבי וונדר, פול מקרטני, אריתה פרנקלין ועוד.

בין להיטיו הגדולים ביותר של טוני בנט ניתן לצין את "Steppin’ Out With My Baby", את "I Left My Heart In San Francisco" ואת "Because". בנט הספיק להוציא עוד להיטים רבים שהקנו לו בין היתר עשרות פרסי גראמי ופרסים נוספים והפכו אותו לאחד הזמרים האמריקנים הטובים ביותר לצד פרנק סינטרה ואחרים.

כרטיסים להופעה של טוני בנט בישראל

ההופעה של טוני בנט בישראל תתקיים בהיכל התרבות בתל אביב ב-14 בספטמבר בשעה 21:00. מחירי הכרטיסים נעים בין 224 ל-400 ש"ח. את הכרטיסים ניתן להזמין באמצעות האתר הבא.


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

1 comentários:

  1. הביצוע שלו יחד עם ליידי גאגא לא פחות ממדהים

    השבמחק

Item Reviewed: טוני בנט בישראל - ספטמבר 2014 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

1 comentários:

אנונימי אמר/ה... 1 ביולי 2014 בשעה 13:28

הביצוע שלו יחד עם ליידי גאגא לא פחות ממדהים

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: טוני בנט בישראל - ספטמבר 2014 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top