הרבי הנקוק בישראל - נובמבר 2014

יום רביעי, 9 ביולי 2014
הרבי הנקוק בישראל - נובמבר 2014

הפסנתרן המפורסם הרבי הנקוק יגיע לישראל בנובמבר 2014 ויופיע בהיכל נוקיה במסגרת סיבוב הופעות בינלאומי. כל הפרטים, בכתבה הבאה.


הפסנתרן ואחד מאומני הג'אז המפורסמים ביותר שחיים כיום, הרבי הנקוק, יגיע לישראל במסגרת סיבוב הופעות בינלאומי ויופיע בהיכל נוקיה בחודש נובמבר 2014. כך לפי פרסומים שונים ברשת.

הנקוק נחשב לאחד מאחרוני ענקי הג'אז שחיים כיום ולאחד המצליחים ביותר. הנקוקבן ה-74, החל את הקריירה בהשתתפות בחמישייה המיתולוגית של מיילס דייויס יחד עם רון קרטר, ווין שורטר וטוני וויליאמס ומאז הספיק להופיע עם מיטב האמנים בעולם הג'אז.

הנקוק אחראי לפיתוחם של תתי ז'אנרים רבים בעולם הג'אז כגון פיוז'ן, סול ג'אז וכן ג'אז אלקטרוני. בשנים האחרונות הוציא הנקוק מספר תקליטים בהם משתתפים גם כוכבי פופ גדולים ומוכרים כמו סטינג, כריסטינה אגילרה, פול סיימון ועוד.

כרטיסים להרבי הנקוק בישראל - נובמבר 2014 בהיכל נוקיה


כאמור, אין עדיין מידע רשמי על ההופעה של הרבי הנקוק בישראל ולכן, עדיין לא ידוע מי ימכור את הכרטיסים ומה יהיה מחירם. אתר כרטיסים ברשת ימשיך לדווח ולעדכן בנושא כאן בעמוד כתבה זו ובדף הפייסבוק של האתר.



רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: הרבי הנקוק בישראל - נובמבר 2014 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: הרבי הנקוק בישראל - נובמבר 2014 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top