שינייד אוקונור בישראל - ספטמבר 2014

יום רביעי, 18 ביוני 2014
שינייד אוקונור בישראל - ספטמבר 2014

לפי פרסומים שונים, הזמרת שינייד אוקונור (Sinéad O'Connor) סגרה הופעה בישראל בספטמבר 2014 בקיסריה אך כעת מנסה לבטלה בעקבות החרם התרבותי על ישראל. כל הפרטים, בכתבה הבאה.


הזמרת שינייד אוקונור (Sinéad O'Connor) צפויה להגיע לישראל בחודש ספטמבר הקרוב להופעה בקיסריה אך כעת על פי פרסמוים שונים ברשת, מנסה הזמרת לבטל את ההופעה בעקבות הלחץ והחרם התרבותי החל על ישראל בשנים האחרונות.

אוקונור הידועה לכולם בעיקר בזכות הלהיט הענק שלה "Nothing Compare 2 U" כבר הופיעה בישראל לפני כעשר שנים ומחזיקה קהל מעריצים רחב ונאמן בישראל. בקיץ הקרוב צפויה אוקונור לצאת בסיבוב הופעות רחב באירופה וכן להשיק אלבום חדש שייצא בחודש אוגוסט 2014 שיענה לשם "I’m Not Bossy, I’m The Boss".

שינייד אוקונור נחשבת לזמרת פוליטית ודעתנית ובעלת אישיות שנויה במחלוקת כאשר לא מזמן נגררה לעימות ברשת מול הזמרת מיילי סיירוס כאשר האחרונה השתתפה בקליפ בצורה פרובוקטיבית והשניים נגררו להחלפות מילים קשות באמצעות הרשת החברתית טוויטר.

כאמור, אוקונור מעוניינת כעת לבטל את ההופעה בישראל ואף כתבה על כך באתרה הרשמי בה הסבירה כי היא מעוניינת לבטל את ההופעה אך הדבר כרוך בהוצאות משפטיות וכרגע הנושא נמצא בבדיקה. ההסבר באתרה של הזמרת הוסר מהאתר אך באתר מאקו הצליחו להעלות את הדף בעזרת חיפוש מטמון בגוגל ובו ניתן למצוא את את ההסבר של הזמרת.

ההסבר של אוקונור על נסיונה לבטל את ההופעה בישראל (לחצו על התמונה להגדלה)

כרטיסים להופעה של שינייד אוקונור בישראל - ספטמבר 2014


ההופעה של שיניד אוקונור בישראל צפויה להתקיים ב-11 בספטמבר בקיסריה. בשלב זה אין עדיין פרסומים על מכירת כרטיסים וכאמור המופע עצמו מוטל בספק. אתר כרטיסים ברשת ימשיך לדוווח ולעדכן כאן בעמוד זה או באמצעות דף הפייסבוק של האתר (למי שלוחץ על לייק) בכל התפתחות חדשה בנושא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

1 comentários:

Item Reviewed: שינייד אוקונור בישראל - ספטמבר 2014 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

1 comentários:

אנונימי אמר/ה... 19 ביוני 2014 בשעה 2:39

שתלך. מי צריך אותה...

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: שינייד אוקונור בישראל - ספטמבר 2014 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top