כרטיסים לפסטיבל "איביזה באילת" - יולי 2014

יום רביעי, 14 במאי 2014
כרטיסים לפסטיבל איביזה באילת - יולי 2014
פסטיבל אלקטרוני באילת בשם "איביזה באילת" שיתקיים בחודש יולי 2014, יציג הופעות של התקליטנים מרקוס שולץ, סבסטיאן אינגרוסו, די ג'יי אלברו ועוד. כמה עולה כרטיס? ואיך מזמינים? בכתבה הבאה.

במקביל לפסטיבל האלקטרוני בכנרת "Isle Of Dreams" שיתקיים בקיץ הקרוב, פסטיבל נוסף בשם "איביזה באילת" שמופק ע"י חברת ההפקות בלו 4 דאנס (Blu4Dance), יתקיים באילת בחודש יולי 2014 ויציג רשימה מכובדת של די ג'ייז מובילים מהעולם ומישראל במהלך שני ימים של הופעות.

לרכישת כרטיסים לאיביזה באילת בקנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

הפסטיבל איביזה באילת יציג הופעות של 3 תקליטנים בינלאומיים  - סבסטיאן אינגרוסו (Sebastian Ingrosso) השוודי, די-ג'יי אלברו (DJ Alvaro) ההולנדי ומרקוס שולץ (Markus Schulz) הגרמני כאשר לצד התקליטנים הבינלאומיים, יופיעו גם התקליטנים המצליחים מישראל די ג'יי תומר מייזנר ודי ג'יי יובל זך.

כרטיסים לפסטיבל איביזה באילת ביולי 2014

פסטיבל איביזה באילת יתקיים בסוף שבוע אחד ב-3 וה-4 ביולי 2014. ההופעות והמסיבות יתקיימו במתחם החווה באילת. מחירי הכרטיסים נעים בין 250 ש"ח ל-300 ש"ח לכרטיס משולב. את הכרטיסים ניתן להזמין באמצעות האתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: כרטיסים לפסטיבל "איביזה באילת" - יולי 2014 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: כרטיסים לפסטיבל "איביזה באילת" - יולי 2014 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top