"הא ג'רוזלם" - כרטיסים

יום חמישי, 8 במאי 2014
מחזמר חדש בשם "הא ג'רוזלם" יתקיים החל משבוע הבא בימי שישי במגדל דוד בירושלים בין החודשים אפריל עד יוני 2014. כל הפרטים, בכתבה הבאה.

המחזמר "הא ג'רוזלם"  הוא פרי יצירתם של המפיק והכותב ברני קוקוף והמלחין הירושלמי דני פאלר ולצדם צוות של שבעה זמרים-שחקנים: ניצן זיצר, רוני יעקובוביץ, מירי פרנקל, ג'וש בלומברג, לב קרזנר, גדי וייסבארדת ורוזי רייכמן. 

לרכישת כרטיסים למחזמר הא ג'רוזלם במגדל דוד בירושלים באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

הבמאי, המחזאי והמפיק זוכה הפרסים ברני קוקוף (הוליווד/ ברודוויי), שמוכר בישראל בעיקר כאחד הכותבים של הסדרה הקומית "על טעם ועל ריח" (Different Strokes) ו"משפחת קוסבי", בחר במגדל דוד כמקום האולטימטיבי למחזמר חדש באנגלית: סיפור מופלא של רומנטיקה, היסטוריה וקומדיה. מופע תחת כיפת השמים באתר ההיסטורי היפה ביותר בעיר העתיקה, ירושלים.

תקציר העלילה: לאחר ביקור רפאים לילי של קרוב משפחה "נודניק" מן העבר הרחוק, מוצאת משפחת אקסלרוד מאינדיאנפוליס את עצמה במסע לא צפוי בין הזמנים ברחבי ירושלים. במהלך המסע הם מוצאים אהבה בתקופתו של המלך שלמה, נחלצים מסכנה גדולה מידי הצלבנים ומשנים את ההיסטוריה במפגש בתחנת אוטובוס ירושלמית בשנות ה-20 של המאה ה-20.

כרטיסים למחזמר "אה ג'רולם" במגדל דוד בירושלים


המחזמר יתקיים בכל יום שישי בצהריים בתיאטרון הפתוח במגדל דוד בין החודשים אפריל - יוני 2014. בשעה 15:00ה-5 בספטמבר בשעה 16:00. מחיר כרטיסים: 100 ₪ כאשר ישנן הנחות לקבוצות, סטודנטים, חיילים ואזרחים ותיקים. ניתן להזמין את הכרטיסים באתר הבא.





רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: "הא ג'רוזלם" - כרטיסים Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: "הא ג'רוזלם" - כרטיסים Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top