מופע ריקודים סלוניים בהשתתפות שלושה זוגות אלופי עולם

יום שישי, 11 באפריל 2014

הקרן לריקודים סלוניים בישראל מציגה מופע ריקוד מיוחד בהשתתפותם של 3 זוגות אלופי עולם שיתקיים בחודש מאי 2014.


ב-12 במאי 2014 יתקיים לראשונה בישראל מופע ססגוני של ריקודים סלוניים, בהשתתפות כ-70 רקדנים ורקדניות, שלושה זוגות אלופי עולם המגיעים במיוחד לאירוע ובשילוב של כ-27 זוגות רקדנים בגילאי 12-18, הזוגות המצטיינים בארץ, בתחום הריקודים הסלוניים.

באירוע ישתתפו שלושה זוגות אלופי עולם: מירקו ואדיטה זוכי אליפות העולם למקצוענים לשנת 2013, בריקודים בסגנון האירופאי (ולאס אנגלי, טנגו, פוקסטרוט, ואלס וינאי, קוויקסטפ) אשר מייצגים את ליטא ואיטליה לסירוגין, מקסים ואנסטסיה,  אלופי העולם למקצוענים ב-LATIN AMERICAN SHOWDANCE לשנת 2012 המייצגים בתחרויות את ארה"ב ואנה ויוסטינס, אלופי עולם ב- SOUTH AMERICAN SHOWDANCE 2011 , ואלופי אירופה בריקודים לטיניים (צ'ה צ'ה, סמבה, רומבה, פאסודובלה, ג'ייב).

"ניתנה לי הזכות להוביל את הקרן לקידום ריקודים סלוניים בישראל (IBDF), ששמה לעצמה למטרה למצב את ענף הריקודים הסלוניים כענף ספורט מוביל ומוערך, ולהשרישו כחלק מהתרבות הישראלית". אומרת מנכ"ל הקרן אלה בר גיל, "אנחנו מאמינים, כי טיפוח אמנות, ספורט, תרבות ויופי, המשולבים זה בזה הינם הכרח להעשרת התרבות המקומית".

כרטיסים למופע הריקודים הסלוניים

האירוע יתקיים ביום שני, ה12במאי 2014 בשעה 19:30 באולם סמולרש (באוניברסיטת ת"א). האירוע יפתח בקבלת פנים שתכלול קוקטייל ולאחר מכן המופע. מחירי כרטיסים: 150 ₪ / 250 ₪ /500 .טל' לרכישת כרטיסים: 09-9715817

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: מופע ריקודים סלוניים בהשתתפות שלושה זוגות אלופי עולם Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: מופע ריקודים סלוניים בהשתתפות שלושה זוגות אלופי עולם Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top