נזירי השאולין: ביקורת מופע

יום שני, 24 בפברואר 2014

מאת: ששת

אחד המופעים המדהימים את אוהבי אומנות הלחימה, ספק מחול, ספק מופע, ספק קרקס אבל לא ספק מופע ענק ועוצמתי. לוחמי השאולין המפורסמים מציגים למעשה דרך חיים ואת תפיסת עולמם של יין ויאנג. המופע הווירטואוזי שלהם הוא תוצאה של דרך חיים זו.

קונג פו שאולין היא שיטת לחימה בת כ-1500 שנים, שפותחה על ידי הנזירים במקדש השאולין בהרי סונג בחבל ארץ הונאן שבסין. השיטה התפתחה במשך השנים בסביבה הבודהיסטית הייחודית שבמקדש ומשקפת את חוכמת הבודהיזם באמצעות קונג פו שאולין שהיא השיטה התרבותית והמסורת הסינית של אמנויות לחימה שבצידן יכולות גופניות גבוהות, יכולת הגנה עצמית, מהירות, כוח, זריזות ועוצמה. נזירי השאולין המכונים לעתים ה"מרחפים"-נעים בדרך מיוחדת תוך שליטה מלאה בגופם.

זה מופע לכל המשפחה, ילדים הגיעו ונהנו מאוד. הכתוביות גם מסבירות את המופע המסוים או המחול. המופע מלווה בשקופיות או סרטים המתארים נופים, מקדשים טבע ודומם מסין והמוסיקה והתנועה  מהפנטת. עם כל ה"אקרובטיקה" על הבמה הפעלולים מדהימים ואפס ליקויים. ארמיה שלמה של כלי נשק, תלבושות הכל מושלם.

קבוצת הנזירים הופיעה עד כה במעל 60 מדינות ואזורים ברחבי העולם ומתקבלת בהתלהבות רבה בכל מקום בו היא מופיעה בין אם על ידי קהלי מחול ובין אם קהלים שהזן ואמנויות הלחימה קרובים ללבם. אמנם צפיתי במופעים יותר מדהימים בחו"ל אבל לא ספק זה היה מרהיב ומרתק. אם היה קיסר בסין אין ספק שהנזירים האלו ראויים להגן עליו  ולהילחם למענו.

פורסם באתר "הקדירה של ששת"

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: נזירי השאולין: ביקורת מופע Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: נזירי השאולין: ביקורת מופע Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top