אמא קוראז' - כרטיסים מוזלים

יום רביעי, 23 באוקטובר 2013
תיאטרון הקאמרי מעלה את ההצגה הקלאסית של ברכט "אמא כוראז'" עם תיקי דיין בתפקיד הראשי. כרטיסים מוזלים ומידע נוסף, בכתבה הבאה.

המחזה "אמא כוראז'" שנכתב ע"י המחזאי הגרמני הנודע ברטולד ברכט הוא אחד המחזות המשמעותיים ביותר בהיסטוריה של הדרמה המודרנית.

דרך סיפור אנושי מרתק ושובר לב, המפתיע מחדש בכל הצטלבות עלילתית, הולך ונחשף גורלו של האדם במלחמה, שבה אין מנצחים, רק מפסידים. אמא קוראז', מזנונאית הגוררת את עגלתה בעקבות הלוחמים, דוגלת בהישרדות ובפרנסה. היא מאמינה שתצליח להתחכם למלחמה, לצאת נשכרת ולהציל משיניה את שלושת ילדיה. אט אט מתברר לה כי מי שרוצה לחיות על המלחמה צריך לתת לה משהו בתמורה. קוראז' משלמת את המחיר היקר מכל - חייהם של שלושת ילדיה.



הבמאי אודי בן משה, שביים בהצלחה שניים ממחזותיו של ברכט - "הנפש הטובה מסצ'ואן" ו"מעגל הגיר הקווקזי", הפעם מציג את פסגת יצירתו של ברכט - המחזה המבריק "אמא קוראז'". את המחזה תצירגמה ענת גוב זכרונה לברכה.

רשימת כל המשתתפים

תרגום: ענת גוב
בימוי: אודי בן משה
תרגום השירים: אלי ביז'אווי
מוסיקה: פאול דסאו
עיבודים וניהול מוסיקלי: יוסי בן נון
תפאורה: נטע הקר
תלבושות: דליה פן
תאורה: אבי יונה בואנו (במבי)
הדרכה קולית: רחל הוכמן

משתתפים: תיקי דיין, יפתח אופיר, גלוריה בס, רמי ברוך, אורלי זילברשץ, גדי יגיל, רובי מוסקוביץ‘, יוסי קאנץ, רודיה קוזלובסקי, אסתי קוסוביצקי, אודי רוטשילד
 
כרטיסים להצגה "אמא קוראז'

ההצגה תרוץ המהלך החודשים הבאים בירושלים ובת"א. האתר הבא מציע לכמה הצגות כרטיסים במחיר מוזל.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: אמא קוראז' - כרטיסים מוזלים Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: אמא קוראז' - כרטיסים מוזלים Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top