"העיר הזאת" - מחזמר ראפ

יום ראשון, 13 באוקטובר 2013
חברי ההרכב "המופע של פיטר ג'קסון" חברו לשחקנים נוספים ומשיקים מופע חדש שגם הוא מחזמר בסגנון ראפ - "העיר הזאת". כל הפרטים, בכתבה הבאה.

המופע "העיר הזאת" הוא מחזמר בלשי שייחודו הוא המוסיקה שמלווה את המחזמר שהיא מוסיקת ראפ. על מופע זה אחראים חברי להקת "המופע של פיטר ג'קסון" - עמית אולמן, עומר הברון ועומר מור שאליהם הצטרפו הפעם גם השחקנים דורית ליליין ורוני הראל.

המחזמר כתוב כולו בחריזה ובשירה, ומבוצע כשיר אחד ארוך. הכתיבה מושפעת ממוזיקה שחורה, פילם נואר וסרטי בלשים. במרכז העלילה דמותו של הבלש ג'ו, בלש ציני ומריר. בליל סערה מגיעה אל משרדו עלמה בשם שרה בנט המדווחת על היעלמותה המסתורית של אחותה. ג'ו מחליט לקחת על עצמו את החקירה, החלטה שעלולה לעלות לו בחייו. המחזה מועלה בהפקת תיאטרון האינקובטור.

"העיר הזאת" - עיר מושחתת ומנוונת בה מתרחש סיפורנו, מהווה את ההשראה המוסיקלית ליצירת השיר. השפה המוסיקלית נשארת נאמנה לשפת הרחוב כפי שמוצגת במחזמר, כאשר הכלים בשיר הינם יחודיים ומינימליסטיים (פח אשפה, צ'ופסטיקס ככלי הקשה, דרבוקה, גיטרה קלאסית וקלידים). הטקסט בשיר משלב שפה לירית עם שפת רחוב, כמו גם במחזה כולו.

"העיר הזאת" - מופעים וכרטיסים

המחזמר יציג ב-25 באוקטובר בשעה 22:00 בתיאטרון גבעתיים. מחיר הכרטיסים למחזמר נע בין 70 ל-100 ש"ח. ניתן להזמין גם באינטרנט באמצעות משרד אבנטים בעמוד הבא


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: "העיר הזאת" - מחזמר ראפ Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: "העיר הזאת" - מחזמר ראפ Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top