קינג קרימזון בישראל

יום שלישי, 22 באוקטובר 2013
להקת קינג קרימזון (King Kriomson) תגיע להופעה בישראל ותופיע בהיכל התרבות בתל אביב במרץ 2014. מחיר כרטיסים: 199-399 ש"ח. כל הפרטים על המופע ועל הזמנת כרטיסים בכתבה הבאה.

שלושה מתוך חברי להקת "קינג קרימזון" שנקראים כיום "קרימזון פרוג'קט" (Crimson ProjeKCt), יגיעו להופעה אחת בישראל בחודש מרץ 2014 בהיכל התרבות בהפקתה של החנות "מטאל שופ" שכבר אחראית להבאתם של אמני רוק נוספים כגון "קראון", "הזומביס" ועוד.

להזמנת כרטיסים להופעה של קינג קרימזון בישראל בהיכל התרבות בקנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן.

חברי להקת קרימזון פרוג'קט - טוני לוין, אדריאן בילו, פאט מסטולטו ושלושה נגנים נוספים, ינגנו את כל הלהיטים של קינג קרימזון במהלך כל שנות הקריירה של הלהקה.

קינג קרימזון נחשבת לאחת החלוצות בתחום הרוק המתקדם (Progressive rock) ואחת הראשונות ששילבו מוסיקה קלאסית עם מוסיקת רוק ובכך סללה את הדרך ללהקות רוק מתקדם מוכרות כגון דרים ת'יאטר ועוד.

לפני כשנה, התאחדו חלק מחברי הלהקה והקימו את ההרכב קרימזון פרוג'קט שבו שלושה מתוך ההרכב המקורי חברו לנגנים נוספים ויחד מציגים הופעה הכוללת שירים של הלהקה המקורית מכל התקופות.

כרטיסים להופעה של קרימזון פרוג'קט בישראל

(עדכון אחרון: 31/10/2013) ההופעה של קרימזון פרוג'קט בישראל תתקיים ב-5 במרץ 2014 בהיכל התרבות בתל אביב. מחיר הכרטיסים נע בין 199 ל-399 ש"ח. ניתן להזמין כרטיסים החל מעכשיו באמצעות האתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: קינג קרימזון בישראל Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: קינג קרימזון בישראל Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top