ג'יי זי בישראל - אוקטובר 2013

יום חמישי, 11 ביולי 2013
האם גם ג'יי זי בדרך לישראל? על פי פרסומים שונים, הראפר המצליח ג'יי זי (Jay-Z) יגיע להופעה בישראל באוקטובר 2013. כל הפרטים, בכתבה הבאה.

על פי פרסומים שונים ברשת, אמן הראפר וכוכב ההיפ הופ ג'יי זי (Jay-z) יגיע לישראל בסוף השנה (2013) להופעה חד פעמית - אולי בהיכל נוקיה.

ג'יי זי נמצא בשיא הקריירה שלו ונחשב לאחד מאמני ההיפ הופ והראפ המצליחים והטובים ביותר בעולם. מלבד קריירה מצליחה כזמר, הספיק ג'יי זי להפיק ולעבוד עם אמנים מהשורה הראשונה כגון אלישיה קיז, ג'סטין טימברלייק, ריהאנה וכמובן ביונסה שהיא גם אשתו.

כפי שפורסם, הראפר ג'יי זי נמצא במשא ומתן מתקדם עם המפיק הישראלי שוקי וויס שכבר הביא השנה את דפש מוד, ברברה סטרייסנד, אלישיה קיזס ועוד אך בשלב זה אין הודעה רשמית מטעמו של וויס.

כאמור, בשלב זה אין עדיין הודעה רשמית ולכן אין מידע על מקום ההופעה, תאריך או מחיר הכרטיסים. אתר כרטיסים ברשת ידאג להמשיך ולעדכן אתכם בכל התפתחות חדשה בנושא כאן באתר, ובדף הפייסבוק הרשמי (למי שלוחץ על לייק).

בינתיים, האזינו לשיר "Holy Grail" מתוך אלבומו האחרון של ג'יי זי - "Magna Carta... Holy Grail" בו משתתף גם הזמר ג'סטין טימברלייק.



רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: ג'יי זי בישראל - אוקטובר 2013 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: ג'יי זי בישראל - אוקטובר 2013 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top