טומהוק בישראל - כרטיסים

יום ראשון, 10 במרץ 2013
להקת טומהוק בהנהגתו של מייק פאטון סולן להקת פיית' נו מור מגיעים לישראל להופעה בהיכל נוקיה ביולי 2013. מחיר כרטיסים 220-330 ש"ח ויש גם הנחות. כל הפרטים, בכתבה שלפניכם.

עדכון (17/4/2013): להקת דאב טריו (Dub Trio) תגיע לישראל לחמם את טומהוק ומייק פאטון בהיכל נוקיה.

הם לא מפסיקים להגיע. עוד להקה גדולה תגיע אלינו לישראל בקיץ 2013. הפעם זהו מייק פאטון, הסולן של Faith No More (פיית' נו מור) שיגיע ב-24 ביולי 2013 עם הסופר-גרופ המוערץ שלו טומהוק (Tomahawk) בפעם הראשונה בישראל.


להקת טומהוק יגיעו להיכל נוקיה כשהם בעיצומו של סיבוב הופעות ראשון מזה עשור, וחמושים באלבום טרי טרי שיצא בינואר 2013 בלייבל Ipecac של פאטון – Oddfellows"", עם הסינגל המשובח עם קליפ לייב שמראה את חברינו בפעולה – Stone Letter.

זהו הביקור השביעי של פאטון בישראל שהגיע אלינו בגלגוליו השונים, כולל עם ההרכב האגדי פיית' נו מור. בכל פעם מחדש מתקבל פאטון באהבה אין סופית ע"י הקהל הישראלי. וכעת חוזר גיבורנו לישראל ולראשונה עם ההרכב המשוגע שלו, טומהוק!

 על הבאתה של הלהקה אחראי גם הפעם שוקי וויס.

כרטיסים לטומהוק בישראל


טומהוק יופיעו בישראל ב-24 ביולי 2013 בהיכל נוקיה. מחיר כרטיס להופעה מתחיל ב-220 ש"ח לאולמות 11,12 (עמידה - רמה 2) ומגיע עד ל-330 ש"ח לאולמות 2 ו-9 רמה 1. כרטיסים ניתן לרכוש באתר אבנטים בעמוד הבא.

הנחות: החברים במועדון השומע המתמיד של שוקי וויס ייהנו מהנחה של 50 ש"ח בכלך כרטיס שייקנו. בנוסף כרטיסים לאורקסטרה וכרטיסי ישיבה לאולמות 3 ו-8 בהיכל נוקיה נמכרים כעת במכירה מוקדמת ב-290 ש"ח וצפויים לעלות בהמשך.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן

  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: טומהוק בישראל - כרטיסים Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: טומהוק בישראל - כרטיסים Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top