כרטיסים למופע איחוד של תערובת אסקוט

יום רביעי, 16 בינואר 2013
הלהקה המיתולוגית תערובת אסקוט מתאחדת לערב חד פעמי המוקדש לאהוד בנאי והפליטים במועדון רדינג 3 בתל אביב ב-31 לינואר. מידע נוסף וקניית כרטיסים, בכתבה הבאה.

במסגרת סדרת הופעות RESPECT - אמנים עושים כבוד לאמנים שהשפיעו עליהם "תערובת אסקוט" מתאחדת לערב חד פעמי לעשות כבוד לאחד מאלבומי המופת של המוזיקה הישראלית. אסף אמדורסקי: שירה וגיטרה עמיר (ג'נגו) רוסיאנו: באס ושירה ירמי קפלן: תופים ושירה.

האלבום הראשון של אהוד בנאי והפליטים היה מאורע בלתי נשכח עבורנו. השירים "עיר מקלט", "עגל הזהב", "ערבב את הטיח אחמד" וכמובן ״זמנך עבר״, בהפקתו המוזיקלית של האשף הכריזמטי, יוסי אלפנט ז"ל, היו שירים כל כך רעננים ובולטים על רקע הנוף המוזיקלי המקומי דאז.
הרגע בו נתקלת באחד מהשירים האלו היה רגע מכונן, אפשר להזכר בקלות מתי ואיפה שמענו אותם לראשונה. אמדורסקי היה בכתה ט' בתלמה ילין כשקוטנר סיפר על יוסי אלפנט, נועם זייד הלוי, ז׳אן ז׳אק גולדברג וגיל סמטנה הזוהרים. בבית הוא כבר ניסה להוציא את האקורדים, דווקא הלך לו. 

כשירמי שמע את השורות על פיקסמן ו׳אבי רוד בין השיחים׳, הוא רבץ אצל ידידתו, לימור, עת שמואל חברו הותיק נכנס וטען ששמע את השיר הכי טוב ששמע בחיים ושכנע אותם להפסיק עם התקליט ולפתוח מיד רדיו, החוויה נחרטה אצלו ונשארה עד היום. ג׳נגו רכש בהתרגשות רבה את העותק שלו (בויניל כמובן) בחנות התקליטים בתחנה המרכזית הישנה. העותק שמור (פחות או יותר) אצלו עד היום.

כרטיסים לתערובת אסקוט ברדינג 3

תערובת אסקוט יופיעו ב-31 בינואר במועדון רדינג 3 בנמל תל אביב בשעה 22:00. מחיר כרטיס להופעה הוא 120 ש"ח (מופע עמידה) וניתן לקנות גם באינטרנט במשרד הכרטיסים אבנטים בעמוד הבא.

 
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: כרטיסים למופע איחוד של תערובת אסקוט Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: כרטיסים למופע איחוד של תערובת אסקוט Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top