מופע לזכרה של מרסדס סוסה

יום ראשון, 9 בדצמבר 2012
הזמרת מאורוגווי סילביה קיגל עם האנסמבל לפולקלור ''לטינו-ארגנטינו'' מעלים מופע מיוחד המוקדש לזכרה של הזמרת מרסדס סוסה במנזר לטרון. פרטים נוספים, בכתבה שלפניכם.

בחודש ינואר הקרוב תציג הזמרת סילביה קיגל יחד עם האנסמבל לפולקלור לטינו אמריקנו מופע מיוחד לזכרה של הזמרת המצליחה מרסדס סוסה לצד שירים מהמוסיקה העממית של דרום אמריקה בכלים אותנטיים.

סילביה קיגל עלתה ארצה מאורגוואי מולדתה ב 1982. היא מספרת "הייתי חברת תנועת השומר הצעיר, בת 20, ובאתי בגלל אידיאלים, כדי ליישם את האידיאולוגיה של התנועה.

העניין של השירה לא היה חזק אצלי בהתחלה. עבדתי בקיבוץ, ורק כמה שנים לאחר מכן התחלתי לשיר, בהתחלה בעברית – שירים של חווה אלברשטיין ועוד. ואז התחילו להזמין אותי להופיע מכל מיני מקומות. עם הזמן הלכתי לכיוון של שירים בספרדית, אבל זה לא קרה ביום אחד.

תמיד חששתי מזה. בתקופה ההיא המוזיקה הספרדית לא הייתה פופולרית כמו היום. התחלתי לעבוד עם אנסמבל ולשיר טנגו אחרי מכמה שנים התחלתי לגדול מבחינה מקצועית. שרתי בפסטיבל אבו גוש".

למעשה, אחת מהנקודות שהקפיצו את הקריירה של סילביה הייתה שירתה כסולנית באורטוריה של מיקיס תיאודורקיס ופבלו נרודה – "קנטו חנרל" , שהועלתה כמה פעמים בפסטיבל אבו גוש ובפסטיבל ימי המוזיקה בכפר בלום וגם בחו"ל, וזכתה להצלחה גדולה.

האנסמבל לפולקלור לטינו-אמריקאי, אשר הזמין את קיגל לסדרת הופעות בישראל מתמחה בביצוע מוסיקה עממית ומסורתית של הפולקלור הלטינו-אמריקאי וארגנטינאי כמו גם במוסיקה כפרית-ילידית של ארצות האנדים. הביצוע נעשה בכלים אותנטיים.

רשימת המשתתפים המלאה:

סילביה קיגל – זמרת
אנסמבל לפולקלור "לטינו-ארגנטינו":
נתן פורמנסקי- שירה, צ'רנגו, רקיטו, גיטרה
קלאודיו טריקה- שירה, חלילים, אקורדיון, כלי הקשה
מרסלו זובר- שירה, חלילים, כלי הקשה
עמי חפץ- גיטרה

כרטיסים למופע

המופע יתקיים ביום שבת 5 בינואר 2013 במתחם מנזר לטרון בשעה 12:00 בצהריים. כאשר מחיר כרטיב עומד על 80 ש"ח. ניתן לקנות כרטיסים באינטרנט באמצעות האתר הבא.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: מופע לזכרה של מרסדס סוסה Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: מופע לזכרה של מרסדס סוסה Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top