למה ג'ינס? - קברט מקורי

יום חמישי, 12 בספטמבר 2013
אסתי זפרני-סנדלר, אישה באמצע החיים, מביאה את כולה אל הבמה, משחקת את מי שהיתה יכולה להיות, ואת מי שהיתה שמחה לפגוש. בתווך היא שרה, רוקדת, נפגשת עם תלמידים, חולמת, מטיילת, נזכרת בשחקן אליל נעוריה ובעיקר חושפת רגשות שמחה, עצב, פחד, געגוע, ניכור והשתייכות.

הקברט המקורי של אסתי סנדלר מצחיק ונוגע בנו ובחלומות שלנו. הוא מזמין אותנו לחגוג את חושניות החיים בצד כאב החלוף שלהם. כשאסתי סנדלר, ' ילדה-טובה- לטביה ', סיימה את שירותה הצבאי ונישאה לאלוף נעוריה, היא פנתה, ממש כמו הוריה , לתחום המדעים ובחרה להיות מורה לכימיה. כשהרגישה חופשית ובטוחה בשפה העברית, חזר חיידק הבמה לקנן בה.

היא למדה משחק במסגרות מקצועיות והשתלבה בתיאטרונים קהילתיים בערים השונות בהן  התגוררה : בפתח-תקווה , בהפקות של הבמאי שי לביא, בטבריה ובראשון לציון בהפקות של הבמאי חנן יבין. כשרונה של סנדלר בלט בהפקות אלו והיא זכתה פעמיים בפרס השחקנית הטובה ביותר בפסטיבלי "סתיו תיאטרוני".

בהמשך דרכה בתיאטרון  עבדה עם הבמאי ייבגני קושניר ועם המורה- במאית רחל שור, איתה יצרה את  הקברט "למה ג'ינס". אל שתיהן הצטרפו מיכאל זלטנרייך(מוסיקאי), ארנון זיו (פסנתרן) ועתליה שדה (קולנוענית).

"אסתי היא שחקנית  בדם", אומרת שור, "אילו היתה באה מולי ברחוב, הייתי מזהה אותה גם ממרחק כשחקנית מלידה. היא כריזמטית, קורנת אמיתיות, מצחיקה ומרגשת".  

כתיבה, שירה, משחק: אסתי זפרני סנדלר
פסנתר: ארנון זיו
עיבודים  מוסיקליים: מיכאל זלטנרייך
ניהול הצגה, עריכת וידאו: עתליה שדה
בימוי: רחל שור

יום שישי 4.10.2013  בשעה 16:00 במרכז פליציה בלומנטל ברחוב ביאליק בתל אביב.
תמונה: יוסי ירום שאבי
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: למה ג'ינס? - קברט מקורי Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: למה ג'ינס? - קברט מקורי Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top