פיל וודס בישראל 2013

יום שישי, 21 בדצמבר 2012
הסקסופוניסט הותיק פיל וודס מגיע לישראל בינואר להופעה ולכיתות אמן במועדון שבלול ג'אז. כל המידע על ההופעה ועל קניית כרטיסים בהנחה למופע, בכתבה הבאה.

הסקסופוניסט פיל וודס (Phil Woods) נחשב ללא ספק לאחד מגדולי נגני הג'אז החיים כיום. שמו עולה בנשימה אחת יחד עם צ'ארלי פארקר או בכינויו Bird ו'קנונבול' אדרלי ולא בכדי נהגו לכנותו The New Bird.

פיל וודס, בן למעלה מ 80, קיבע את מעמדו כאחד מהסקסופוניסטים החשובים בעולם. במהלך הקריירה העשירה שלו ניגן עם אגדות ג'אז כמו דיזי גילספי, בני גודמן, ביל אוואנס, גארי ברטון, ג'רי מליגן, מישל לגרן, רון קארטר, קווינסי ג'ונס, סוני רולינס, טלוניוס מונק, ובן וובסטר. סולו הסקסופון שלו מפאר את אלבומיהם של הזמר בילי ג'ואל, פול סיימון ולהקת סטילי דן. הקליט עשרות אלבומים תחת שמו. זכה ארבע פעמים בפרס הגראמי מתוך שבע מועמדויות. נבחר שבע פעמים לנגן האלט של השנה על ידי ה Down Beat Magazine היוקרתי.

וודס יגיע לישראל כחלק מיוזמה של בית ספר רימון כאדר במהלך שהותו כאן, יעביר מגוון סדנאות לתלמידי רימון, ישתתף בג'אז סשן במועדון שבלול ובקונצרט בשילוב עם מורי ותלמידי רימון. 

עמיקם קימלמן, מנהל בית ספר רימון, נגן סקסופון ומי שגדל על נגינתו של פיל וודס, מספר: "אנו מאד נרגשים מן הביקור הזה. מדובר באמן על בתחום הג'אז העולמי. לתלמידי רימון מצפה מפגש עם אחת הדמויות החשובות במוזיקה שהשפיע על דורות של נגנים בג'אז העולמי.

כרטיסים להופעה של פיל וודס במועדון שבלול ג'אז

פיל וודס יופיע בישראל במועדון שבלול ג'אז בתל אביב ב-15 בינואר בשעה 21:00 בערב. מחיר כרטיס להופעה הוא 150 ש"ח כאשר לתלמידי רימון מוצעת הנחה להופעה ל-120 ש"ח לכרטיס. את הכרטיסים להופעה ניתן להזמין מהאתר הבא.

שימו לב: פתיחת הדלתות במועדון שבלול ב-20:00. שימו לב! המקומות נשמרים עד שעה לפני תחילת ההופעה (יש להגיע לקראת פתיחת שערים).
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: פיל וודס בישראל 2013 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: פיל וודס בישראל 2013 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top