אריק אנדרה בישראל - מרץ 2018

יום שני, 5 בפברואר 2018

הסטנדאפיסט אריק אנדרה (Eric Andre) בעל חוש ההומור הקיצוני והמופרע, יגיע לישראל בסוף חודש מרץ 2018 הקרוב ויופיע בתיאטרון גשר ביפו. אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

אחרי שסיינפלד, כריס רוק וג'ים ג'פריס כבר ביקרו כאן, הפעם זהו תורו של הסטנדאפיסט האמריקאי אריק אנדרה שיגיע להופעה בישראל בחודש מרץ הקרוב שתתקיים בתיאטרון גשר ביפו.

אנדרה הוא הכותב והמנחה של תוכנית הלילה "המופע של אריק אנדרה" המשודרת ברצועת הלילה למבוגרים של ערוץ הילדים Cartoon Network's הנחשבת לתוכנית הומור קיצונית ומטורפת. אנדרה נחשב לקומיקאי חסר גבולות וקיצוני וזוכה להצלחה גדולה ביותר. מלבד תוכניתו המצליחה, השתתף גם בדמויות שונות בסדרות מצליחות כגון דמותו של מארק בקומדיה "אל תסמוך על הכלבה מדירה 23", הדמות דיק מהסדרה "מרוששות" או דמותו של מייק בסדרה "כשגבר פוגש אישה".

בתוכניתו שכבר מחזיקה בהצלחה כבר 4 עונות, הוא נוהג להזמין סלבריטאים ולהשתעשע איתם בצורה קיצונית. כך למשל, הוא הספיק להוריד את בגדיו באמצע התוכנית, להכניס עכברושים באמצע ראיון עם סלבירטאי ולהפתיע כל פעם מחדש במעשה קיצוני ומצחיק אחר.

אנדרה משתייך לתחום ה"אנטי-סטנדאפ" ומחזיק קהל מעריצים גדול ברחבי העולם כולל קהל ישראלי לא קטן שישמח לשמוע כי הוא מגיע להופעה בישראל שאליה יימכרו 800 כרטיסים בלבד.

כרטיסים לאריק אנדרה בישראל - מרץ 2018

ההופעה של אריק אנדרה בישראל תתקיים ב-29 במרץ 2018 באולם נוגה בתיאטרון גשר ביפו. מחיר הכרטיסים עומד על 244 ש"ח ומכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: אריק אנדרה בישראל - מרץ 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: אריק אנדרה בישראל - מרץ 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top