דיג'יי מרשמלו בישראל - מרץ 2018

יום רביעי, 24 בינואר 2018

די ג'יי מרשמלו - האיש והמסיכה, יגיע לישראל בחודש מרץ 2018 הקרוב ל-2 מסיבות פורים גדולות ומושקעות בגני התערוכה בתל אביב ובאילת. מכירת הכרטיסים לאירועים בעיצומה. אז כמה יעלו הכרטיסים והיכן תוכלו לקנות? בכתבה הבאה.


מבול הדיג'יים שמגיעים לישראל בשנים האחרונות לא עוצר: אחרי שכבר כוכבי ענק כמו אביצ'י, ארמין ואן ביורן, דייוויד גואטה ואחרים כבר הופיעו בישראל בהצלחה בשנים האחרונות וכחודש בלבד לאחר הופעתו הצפויה של סטיב איוקי כאן, הפעם זהו תורו של הדיג'יי הידוע והמצליח מרשמלו (Marshmello) להגיע ל-2 הופעות בישראל.

מרשמלו הידוע בזכות המסיכה המפורסמת שמסתירה את פניו באופן קבוע, יופיע כאן במסגרת מסיבת פורים גדולה שתתקיים ב-1 במרץ 2018 בגני התערוכה בתל אביב ויום למחרת במסיבה שתתקיים במתחם סלינה באילת.

לא רק מרשמלו - אילו עוד אמנים יופיעו בערב?

ההופעה של מרשמלו במסיבה שתתקיים בגני התערוכה בתל אביב בראשון במרץ הקרוב, תתקיים בשעה 02:00 בלילה כאשר המסיבה עצמה תתחיל כבר בשעה 22:30 עם הופעות חימום של הסקסופוניסטית Yarden Klayman, הדי-ג'יי הישראלי Ain't That All והדי ג'יי הבלגי Lost Frequencies. לאחר מכן יופיע מרשמלו ואחריו בסביבות השעה 04:00 בבוקר יעלו ויופיעו הצמד המצליח Warriors. לא ברור לנו בשלב זה, אם זהו גם הליינאפ במסיבה שתתקיים למחרת באילת.

האיש מאחורי "מרשמלו"

עד לא מזמן, זהותו של "מרשמלו" לא הייתה ידועה. כוכב המוסיקה האלקטרונית שמסתתר באופן קבוע מאחורי מסיכה, שומר בקנאות רבה על פרטיותו ומסרב בתקיפות לפרסם את זהותו האמיתית. כבר זמן רב שהרשת רועשת וגועשת בניסיון לזהות במי מדובר ושמועות רבות כבר עלו על הפרק. אך הסאגה הסתיימה לפני כמה חודשים בלבד כאשר באתר פורבס הצליחו לזהות בוודאות בזכות בדיקה ברשימות זכויות התמלוגים שמדובר בדיג'יי כריס קומסטוק שידוע גם בכינויו "דוטקום".

את הרעיון וההשראה להחביא את עצמו מאחורי כינוי ומסיכה, קיבל מרשמלו מדיג'יי מפורסם אחר - deadmau5 (ג'ואל תומס צימרמן), שנוהג גם הוא להופיע מאחורי מסיכה. דדמאוס הוא גם אחד המשפיעים הגדולים על סגנונו של מרשמלו ובקליפ של הלהיט "Alone", הוא אף מעניק לו מחווה בצורת עכבר הנושא את השם ג'ואל.

אחד הכוכבים הגדולים במוסיקה האלקטרונית העולמית

מרשמלו הוא אחד הכוכבים הגדולים ביותר בעולם המוסיקה האלקטרונית כיום. הוא אחד הדיג'יים הפופולריים ביותר ברשתות החברתיות כאשר הוא מחזיק במאות מליוני צפיות ביוטיוב ובמיליוני עוקבים באינסטגרם ובפייסבוק. אחד מלהיטיו האחרונים "Alone", זכה להיכנס לרשימת 100 הלהיטים המובילים בבילבורד האמריקאי.

וכך זה נראה לייב מהופעה בבלגיה ב-2017
סגנונו המיוחד של מרשמלו המשלב בין מגוון סגנונות מוכרים כגון EDM, טראפ, בסים כבדים וגרוב, הצליח למשוך קהל רחב מרחבי כל העולם והעניק לו חשיפה עצומה. מרשמלו נחשב לאחד המפיקים העסוקים ביותר בסצינה וכבר הספיק לשתף פעולה עם סלינה גומז בלהיט "Wolf", ועם אמנים מובילים נוספים כגון חאליד, סלאזי ואחרים. הקטע "Danger", שביצע מרשמלו יחד עם ההרכב "מיגוס", נכלל בפסקול בסרט החדש של וויל סמית' "בהיר". לפני כשבועיים שיחרר מרשמלו את הסינגל החדש "Spotlight" בשיתוף עם הראפר ליל פיפ שזכה כבר למעל 8 מיליון צפיות ביוטיוב.

כמה יעלו הכרטיסים להופעות של מרשמלו בישראל והיכן קונים?

מרמשלו יופיע בגני התערוכה בתל אביב ב-1 במרץ 2018 ולמחרת ב-2 במרץ, במתחם סלינה באילת. מחיר הכרטיסים הרשמי למסיבה בתל אביב עומד על 330 ש"ח אך קיימת עדיין מכירה מוקדמת במסגרתה נמכרים הכרטיסים ב-245 ש"ח בלבד. מחירי הכרטיסים למסיבה באילת עומדים כרגע על 205 ש"ח.

רכישת הכרטיסים למסיבה בתל אביב מתבצעת באמצעות האתר הבא ולמסיבה באילת באמצעות האתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: דיג'יי מרשמלו בישראל - מרץ 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: דיג'יי מרשמלו בישראל - מרץ 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top