סטיב איוקי בישראל בפברואר 2018 - כמה יעלו הכרטיסים?

יום שני, 27 בנובמבר 2017

הדיג'יי המצליח סטיב איוקי (Steve Aoki) יחזור שוב לישראל להופעה גדולה במסגרת פסטיבל מוסיקה אלקטרונית חדש שיתקיים בחודש פברואר 2018 בגני התערוכה בתל אביב. מחיר הכרטיסים: החל מ-199 ש"ח במכירה מוקדמת. איפה קונים כרטיסים? אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

סטיב איוקי בישראל בפברואר 2018 - כמה יעלו כרטיסים?
לאחר שהופיע כאן לפני כארבע שנים, הדי-ג'יי סטיב איוקי יחזור לישראל בתחילת 2018 במסגרת פסטיבל מוסיקה חדש הנקרא "TLV Winter Rave" שיתקיים בגני התערוכה בתל אביב על גבי במה מושקעת במיוחד ותפאורה ואפקטים בסגנון פסטיבלי המוסיקה הגדולים בעולם.

לרכישת כרטיסים מוזלים להופעה של סטיב איוקי בישראל באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

איוקי נחשב כיום לאחד הדיג'יים המובילים העולם וזוכה להצלחה עצומה. איוקי הספיק לשחרר ארבעה אלבומים מצליחים ביותר הנחשבים לאלבומי מופת בז'אנר. במהלך הקריירה, הספיק איוקי לשתף פעולה עם מיטב האמנים בסצינת המוסיקה האלקטרונית כגון אפרוג'אק, בלוק פאטרי ועוד. באלבומו הרביעי האחרון החליט גם לשתף פעולה גם עם אמני היפהופ מוכרים.


בין להיטיו המוכרים ביותר ניתן לציין את: "All Night", "Just Hold On", או "#IMoveMe". איוקי ידוע גם בזכות הופעותיו האנרגטיות במהלכן הוא נוהג להשליך עוגות על הקהל, להשפריץ בקבוקי שמפניה או לקפוץ לבמה. לצד איוקי, צפויים להופיע על אותה הבמה גם אמנים ישראלים מהשורה הראשונה כאשר הליינאפ המלא צפוי להתפרסם בהמשך.

כרטיסים לסטיב איוקי בישראל - פברואר 2018

ההופעה של סטיב איוקי בישראל תתקיים בגני התערוכה בתל אביב ב-1 בפברואר 2018. מחירי הכרטיסים מתחילים ב-199 ש"ח במכירה מוקדמת בלבד ולאחר מכן צפויים לעלות. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: סטיב איוקי בישראל בפברואר 2018 - כמה יעלו הכרטיסים? Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: סטיב איוקי בישראל בפברואר 2018 - כמה יעלו הכרטיסים? Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top