בלט סנט פטרסבורג עם אגם הברבורים בישראל - נובמבר 2018

יום שישי, 22 ביוני 2018

להקת הבלט סנט פטרסבורג הידועה תחזור לישראל עם היצירה המפורסמת אגם הברבורים בכיכובה של כוכבת הבלט אירינה קולסניקובה יחד עם עוד 40 רקדנים מובילים. הלהקה תופיע כאן בירושלים בחודש נובמבר 2018. כמה יעלו כרטיסים? ואיפה קונים?

בלט סנט פטרסבורג עם אגם הברבורים בישראל - נובמבר 2018
בחודש נובמבר 2018 הקרוב, יארח כאן תיאטרון ירושלים את אחת הכוכבות הגדולות של עולם הבלט יחד עם אחת מלהקות הבלט המובילות ביותר עם המופע הנחשב לאחד הידועים ביותר.

לרכישת כרטיסים מהירה לבלט אגם הברבורים של בלט סנט פטרסבורג באמצעות קנייה מאובטחת לחצו כאן

מדובר ברקדנית הבכירה והידועה אירינה קולסניקובה הנחשבת כיום לאחת מגדולות רקדניות הבלט בעולם שתופיע כאן יחד עם עוד כ-40 רקדנים מלהקת הבלט של סנט פטרסבורג במופע של היצירה האלמותית "אגם הברבורים" של המלחין הרוסי פיוטר צ'ייקובסקי ובכוריאוגרפיה הידועה של מריוס פטיפה ולב איבנוב.

להקת בלט סנט פטרסבורג היא אחת מלהקות הבלט הטובות בעולם והיא מופיעה בקביעות בבימות החשובות ביותר כמו למשל ברויאל אלברט הול בלונדון או בתיאטרון שאנז אליזה בפריז. הלהקה כבר הופיעה בישראל עם אירינה קולסניקובה לפני כשנתיים עם יצירת הבלט ג'יזל כשקולסניקובה מככבת שם בדמות הראשית. המופע זכה כאן להצלחה רבה ולביקורות מעולות מהמבקרים הבכירים בישראל.

הפרימה בלרינה אירינה קולסניקובה, שנולדה ברוסיה ב-1980, הצטרפה לבלט סנט פטרסבורג והספיקה לככב עם הלהקה בתפקידים הראשיים בצירות הידועות ביותר כמו ג'יזל ואגם הברבורים ולהשתתף גם ביצירות מוכרות כמו מפצח האגוזים והיפייפיה הנרדמת. קולסניקובה זכתה במהלך הקריירה בתחרויות רבות והייתה גם מועמדת לפרס הרקדנית הטובה ביותר בטקס פרסי הריקוד הלאומי הבריטי ב-2015 על תפקידה הראשי באגם הברבורים ברויאל אלברט הול.

המופע "אגם הברבורים" שיציג כאן בנובמבר הקרוב בירושלים, יהיה עם הכוריאוגרפיה המוכרת ביותר של היצירה שכתבו מריוס פטיפה ולב איבנוב. מדובר ביצירה קלאסית שהייתה לאבן דרך לכל מופעי הבלט שבאו לאחר מכן.

בלט סנט פטרסבורג - אגם הברבורים 2018: כרטיסים

המופע אגם הברבורים עם אירינה קולסניקובה ולהקת בלט סנט פטרסבורג בישראל יתקיים ב-18 בנובמבר 2018 בתיאטרון ירושלים באולם שרובר. מכירת הכרטיסים למופע נפתחה ומחירי הכרטיסים נעים בין 195 ל-335 ש"ח. המכירה מתבצעת באמצעות האתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: בלט סנט פטרסבורג עם אגם הברבורים בישראל - נובמבר 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: בלט סנט פטרסבורג עם אגם הברבורים בישראל - נובמבר 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top