סולני מוסקבה והמנצח יורי בשמט בישראל - מרץ 2018

יום שלישי, 23 בינואר 2018

תזמורת סולני מוסקבה תגיע לישראל בחודש מרץ 2018 הקרוב ותציג סדרת קונצרטים ברחבי הארץ יחד עם המנצח הידוע יורי בשמט והכנר סרגי קרילוב. אז אילו יצירות יבוצעו? איפה תוכלו לשמוע אותם? וכמה יעלו הכרטיסים? בכתבה הבאה.

סולני מוסקבה והמנצח יורי בשמט בישראל - מרץ 2018
ידיעה משמחת לחובבי המוסיקה הקלאסית בישראל: התזמורת הקאמרית סולני מוסקבה המפורסמת ובראשה המנצח יורי בשמט תגיע לסדרת קונצרטים בישראל במהלך חודש מרץ 2018 הקרוב במסגרת סיבוב הופעות בינלאומי לרגל חגיגות יום ההולדת ה-65 לבשמט ויחד איתו יגיע גם הכנר המפורסם סרגי קרילוב.

לרכישת כרטיסים לכל הקונצרטים של סולני מוסקבה בישראל באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

הקונצרט יחולק לשני חלקים. בחלקו הראשון תבצע התזמורת יחד עם קרילוב, את הקונצ'רטו ברה מינור לשני כינורות של באך, את הקונצ'רטו לכינור ולתזמורת ברה מינור המפורסם של פליקס מנדלסון ואת היצירה פנטזיה מאת כרמן. החלק השני של הקונצרט יציג את האדג'יו בסי מינור אופ. 115 של ברהמס ובהתאמתו של בשמט לויולה ולכלי מיתר ואת העיבוד של מאהלר ליצירה "המוות והנערה" של שוברט.

תזמורת סולני מוסקבה נחשבת לתזמורת בעלת שם עולמי. היא נוסדה על ידי יורי בשמט בשנת 1986 והספיקה מאז להופיע במעל 2000 קונצרטים על מיטב הבמות הבינלאומיות ב-50 מדינות אירופה, אסיה, אמריקה לטינית וצפון אמריקה. רפרטואר התזמורת רחב ומגוון והוא כולל כ-350 יצירות של מלחינים קלאסיים כגון באך ומוצרט ומלחינים מודרניים כגון שניטקה ודניסוב.

מנהל התזמורת יורי בשמט הוא אחד המנצחים המובילים בעולם הוא מופיע ברחבי תבל, עומד בראש פקולטה בקונסרבטוריון, מנצח על תזמורת בבייג'ין, מארגן פסטיבלים ברוסיה ואפילו באיי סיישל. בקונצרטים שיתקיימו בארץ בשמט ינגן דווקא בכינור לצד הסולן סרגי קרילוב. שני הכינורות הם יצירות סטרדיבריוס עתיקות מהעיר קרמונה באיטליה.

סרגי קרילוב הוא כנר כוכב ונחשב לאחד חמשת הכנרים הטובים בעולם. קרילוב נולד במוסקבה בשנת 1970 והחל לנגן בכינור בגיל 4. בגיל 10 הוא הופיע עם תזמורת ובהמשך למד באיטליה אצל מאסטרו סלבטורה אקרדו.

סולני מוסקבה בישראל - כרטיסים ולוח הופעות 2018

הקונצרטים של תזמורת סולני מוסקבה בישראל יתקיימו במהלך חודש מרץ הקרוב בתיאטרון ירושלים (26 במרץ), במשכן לאומנויות הבמה באשדוד (27 במרץ), באודיטוריום חיפה (28 במרץ) ובאודיטוריום סמולרש באוניברסיטת ת"א (29 במרץ).

מחירי הכרטיסים נעים בין 219 ל-349 ש"ח בהתאם למיקום הישיבה באולם. מכירת הכרטיסים לקונצרט בירושלים מתבצעת באמצעות העמוד הבא, לקונצרט באשדוד בעמוד הבא, לקונצרט בחיפה בעמוד הבא ולקונצרט בתל אביב באמצעות העמוד הבא.


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: סולני מוסקבה והמנצח יורי בשמט בישראל - מרץ 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: סולני מוסקבה והמנצח יורי בשמט בישראל - מרץ 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top