רשמי: ג'מירוקוואי בישראל - מאי 2018

יום שני, 15 בינואר 2018

אחרי פרסומים רבים ולא רשמיים והמתנה ארוכה מצד המעריצים הישראלים, היום זה הופך לרשמי. להקת ג'מירוקוואי (Jamiroquai) תגיע להופעה בישראל בחודש מאי 2018 בלייב פארק בראשון לציון. אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

רשמי:ג'מירוקוואי בישראל - מאי 2018
צילום: Eva Rinaldi פליקר CC
עכשיו זה רשמי וסופי: הלהקה הבריטית המצליחה משנות ה-90 ג'מירוקוואי (Jamiroquai), תגיע להופעה אחת בישראל שתתקיים ב-2 במאי 2018 בלייב פארק בראשון לציון.

הלהקה הוציאה בחודש מרץ האחרון את האלבום "Automaton" ונמצאת כרגע בעיצומו של סיבוב ההופעות של האלבום עד לסוף 2017 במסגרתו היא תופיע בדרום אמריקה. נכון לעכשיו, באתר הרשמי של הלהקה, אין עדיין פרסום על סיבוב הופעות חדש לקיץ 2018.

להקת ג'מירוקוואי, שמשלבת בצורה ייחודית אלמנטים מוסיקת פופ, Fאנק, ואסיד ג'אז, זכתה להצלחה עצומה בשנות ה-90 עם להיטי ענק כגון "Virtual Insanity", "Cosmic Girl" או "Too Young To Die" (שמוכר לאוזן הישראלית בזכות האות הפותח של התוכנית "מה בוער" עם רזי ברקאי בגלי צה"ל).


הלהקה נוסדה ע"י סולנה ג'ייסון קיי בשנת 1992 עם עליית הגל של להקות האסיד ג'אז הבריטי כגון הברנד ניו האביז, ג'יימס טיילור ועוד. שם הלהקה הוא שילוב של המילה ג'אם ושמו של השבט האינדיאני "אירוקווי". הלהקה הוציאה את הסינגל הראשון ב-1992 וחתמה חוזה תקליטים ארוך טווח בחברת סוני. למרות שזכתה להצלחה גדולה בבריטניה, החשיפה הבינלאומית הגדולה הגיעה בזכות האלבום השלישי "Travelling Without Moving" שהנפיק להיטי ענק בזה אחר זה וכבש את המצעדים ברחבי העולם כולל בישראל.

החל משנות ה-2000, שינתה הלהקה את סגנונה המוסיקלי ויחד עם עזיבתם של כמה מחברי ההרכב המקורי, זכתה הלהקה ללא מעט ביקורות שליליות בקרב המבקרים ובקרב קהל המאזינים. למרות זאת, ג'מירוקוואי המשיכה וממשיכה עד היום לפעול ללא הפסקה ובחודש מרץ 2017 הוציאה את אלבומה השמיני במספר.


כרטיסים לג'מירוקוואי בישראל - מאי 2018

 ג'מירוקוואי יופיעו בישראל ב-2 במאי 2018 הקרוב בלייב פארק בראשון לציון. מחירי הכרטיסים ינועו בין 234 ל-624 ש"ח ומכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

אתר "כרטיסים ברשת" ימשיך לדווח ולעדכן בכל ידיעה חדשה בנושא כאן בכתבה זו ובעמוד הפייסבוק הרשמי של האתר (למי שלוחץ "לייק").

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: רשמי: ג'מירוקוואי בישראל - מאי 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: רשמי: ג'מירוקוואי בישראל - מאי 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top