מופע מחווה לאיימי ווינהאוס בישראל - אפריל 2017

יום שני, 6 בפברואר 2017

מופע מחווה בינלאומי ומושקע לאיימי ווינהאוס הכולל את הנגנים המקוריים של הזמרת יגיע לישראל בחודש אפריל 2017 ויתקיים בגני התערוכה בת"א. אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

מופע מחווה לאיימי ווינהאוס בישראל - אפריל 2017
לאחר מופע המחווה לדייויד בואי שיגיע לישראל בחודש הבא, היום אנו מתבשרים על מופע מחווה בינלאומי נוסף שיגיע לישראל. הפעם זהו מופע מחווה לזמרת איימי ווינהאוס הכולל את הנגנים המקוריים של הזמרת שיגיע לישראל בחודש אפריל הקרוב ויתקיים בביתן 1 בגני התערוכה בתל אביב.

המופע שנקרא "Forever Amy", כולל את הנגנים המקוריים שניגנו עם איימי ויינהאוס לאורך שנות הקריירה המוסיקלית שנקטעה בצורה טראגית בגיל צעיר. הנגנים, יחד עם מנהלה המוסיקלי ואחד מידידיה הקרובים ביותר, החליטו לאחר מותה להמשיך ולהחיות את זכרה ברחבי העולם. לאחר אודישנים רבים, נבחרה הזמרת אלבה פלאנו להוביל את המופע ולהעלות יחד עם חברי ההרכב המנוסים מופע שכולו מחווה לאיימי ווינהאוס.


איימי ווינהאוס היא אחת מהזמרות שכבשו את עולם המוסיקה בסערה ודמותה חקוקה אצל מיליונים ברחבי העולם, מהאלבום הראשון שהוציאה בשנת 2003, הלהיטים הרבים בתוכם Valerie, Love Is a Losing Game, Back to Black, Rehab ו- You Know I'm No Good ועד מותה הטראגי בקיץ של שנת 2011.

המופע Forever Amy רץ בהצלחה רבה ברחבי אירופה אל מול עשרות אלפים ועתה כאמור, הוא גם יגיע לישראל.

כרטיסים למופע המחווה לאיימי ווינהאוס - אפריל 2017

המופע "Forever Amy" יגיע לישראל ב-27 באפריל 2017 ויתקיים בביתן 1 בגני התערוכה בתל אביב. מחירי הכרטיסים מתחילים ב-254 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: מופע מחווה לאיימי ווינהאוס בישראל - אפריל 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: מופע מחווה לאיימי ווינהאוס בישראל - אפריל 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top