ריצ'רד קליידרמן בישראל - כרטיסים ולוח הופעות 2017

יום שני, 30 בינואר 2017

הפסנתרן המפורסם ריצ'רד קליידרמן יגיע לישראל בחודש נובמבר 2017 ל-4 הופעות במסגרת סיבוב הופעות חדש המציין 40 שנות פעילות מוסיקלית. איפה? מתי? וכמה יעלה כרטיס? אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

ריצי'רד קליידרמן בישראל - כרטיסים ולוח הופעות 2017
לאחר שהופיע כאן לפני כשלוש שנים, הפסנתרן הידוע ריצ'רד קליידרמן (Richard Clayderman) שוב יגיע לישראל בחודש נובמבר 2017 ויקיים כאן הופעות בהיכל התרבות בת"א, בירושלים, חיפה ובאר שבע במסגרת סיבוב הופעות חדש המציין 40 שנות קריירה מוצלחות.

לרכישת כרטיסים להופעות של ריצ'רד קליידרמן בישראל באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

קליידרמן בן ה-63, הוא אחד הפסנתרנים המצליחים ביותר בעולם עם קריירה עשירה ומגוונת ביותר. הוא התחיל את הקרירה המקצועית שלו לפני 40 שנה והספיק להקליט למעלה מ-1,200 יצירות בהם מוזיקה מקורית וכן ביצועים מחודשים לשאנסונים צרפתיים ויצירות פסנתר קלאסיות. הלהיט הגדול ביותר שלו שגם הקנה לו את ההצלחה הבינלאומית הגדולה הוא הסינגל "Ballade Pour Adeline" שנמכר ב-22 מיליון עותקים ב-38 מדינות שונות.


קליידרמן נחשב לאחד הנגנים המבצעים מוזיקה אינסטרומנטלית המצליחים בעולם יחד עם אמנים כמו "קני ג'י" ועוד. זאת לא תהיה ההופעה הראשונה של קליידרמן בישראל שכבר הספיק להופיע כאן לא מעט פעמים כאשר הפעם האחרונה הייתה בשנת 2014.

כרטיסים לריצ'רד קליידרמן - נובמבר 2017

ההופעות של ריצ'רד קליידרמן בישראל יתקיימו במהלך חודש נובמבר 2017 בהיכל התרבות בת"א, בירושלים, בבאר שבע ובחיפה. מחירי הכרטיסים נעים בין 184 ל-404 ש"ח בהתאם למיקום הישיבה באולם. ניתן לרכוש כרטיסים להופעות באמצעות האתר הבא.

להלן לוח ההופעות של קליידרמן בישראל ב-2017:

ירושליםתיאטרון ירושלים לאמנויות הבמה - אולם שרובר 
רכישת כרטיסים
תל אביב-יפוהיכל התרבות תל אביב 
רכישת כרטיסים
חיפהמרכז רפפורט - אולם האודיטוריום 
רכישת כרטיסים
באר שבעמשכן אמנויות הבמה - אולם גדול 
רכישת כרטיסים


אתר "כרטיסים ברשת" ימשיך לדווח ולעדכן בפרטים נוספים כאן בדף כתבה זו ובעמוד הפייסבוק של האתר (למי שלוחץ על "אהבתי")

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: ריצ'רד קליידרמן בישראל - כרטיסים ולוח הופעות 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: ריצ'רד קליידרמן בישראל - כרטיסים ולוח הופעות 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top