הטייגר ליליז בישראל - נובמבר 2016

יום חמישי, 13 באוקטובר 2016

הרכב הקאלט הבריטי הטייגר ליליז (The Tiger Lillies) יגיע לישראל בחודש נובמבר 2016 הקרוב להופעה אחת במועדון הבארבי בתל אביב. מחיר הכרטיסים מתחיל ב-164 ש"ח במכירה מוקדמת בלבד. איפה קונים כרטיס?

הטייגר ליליז בישראל - נובמבר 2016
  
להקת הטייגר ליליז (The Tiger Lillies) הידועה בהופעות המיוחדות והתיאטרליות שלה, תגיע לישראל בחודש נובמבר הקרוב ותקיים הופעה חד פעמית במועדון הבארבי בתל אביב.

הטייגר ליליז היא להקה המורכבת משלישיית מוזיקאים מוכשרים וידועה בזכות שילוב סגנונות מוסיקליים ייחודי כגון קברט פאנק עם גרוב צועני, תערובת מופרעת של אופרה, פולקלור-צועני, ושירי-הלל לחיי דקדנט-הביבים ברוח הגדה השמאלית בפריז.

הלהקה הוקמה ב-1989 כאשר בהתחלה הופיעה בעיקר בפאבים לונדוניים ובהופעות מקומיות באנגליה. עם השנים זכתה הלהקה להצלחה בינלאומית רבה והספיקה להופיע ברחבי העולם ובפסטיבלים נחשבים. הלהקה זכתה גם בפרס אוליבר בזכות להיט הקאלט 'Shockheaded Peter’ ובמועמדות לפרס הגראמי ב-2003 עם האלבום "The Gorey End".

ב-2005 יצרו יחד עם Alexander Hacke, מופע אודיו-ויזואלי מצליח המבוסס על סיפוריו של סופר המד"ב המחונן  H. P. Lovecraft ואיתו הופיעו ברחבי אירופה. הלהקה הוציאהעד כה 35 אלבומים. בימים אלו משתתפים חברי הלהקה בפרוייקט-המחווה הרשמי לאלבומו של טום ווייטס "Rain Dogs" ומופיעים ברחבי אירופה והעולם.

כרטיסים להופעה של הטייגר ליליז בישראל - נובמבר 2016

ההופעה של הטייגר ליליז בישראל תתקיים ב-12 בנובמבר 2016 במועדון הבארבי בתל אביב. מכירת הכרטיסים החלה וכרטיסים נמכרים במכירה מוקדמת החל מ-164 ש"ח. המחיר בקופות ביום ההופעה יעמוד על 200 ש"ח. ניתן לרכוש כרטיסים אונליין במכירה מוקדמת באמצעות האתר הבא.



רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: הטייגר ליליז בישראל - נובמבר 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: הטייגר ליליז בישראל - נובמבר 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top