רשמי: מוריסי בישראל - אוגוסט 2016

יום שני, 27 ביוני 2016

השמועות הפכו לרשמיות: הזמר מוריסי (Morrissey) יגיע לישראל ויקיים 2 הופעות כאן בארץ באוגוסט 2016 בהיכל התרבות בתל אביב ובאמפי קיסריה. מחיר כרטיס: החל מ-204 ש"ח. איפה קונים את הכרטיסים? בכתבה הבאה.

רשמי: מוריסי בישראל - אוגוסט 2016
  
עכשיו זה כבר רשמי וסופי: לאחר הרבה שמועות, הבוקר הידיעות הפכו לרשמיות. הזמר הבריטי מוריסי (סטיבן פטריק מוריסי) הידוע בחיבתו הגדולה לישראל, יגיע לישראל לשתי הופעות - בהיכל התרבות בתל אביב ובקיסריה בחודש אוגוסט 2016 הקרוב.

מוריסי בן ה-57 התפרסם לראשונה בזכות השתתפותו כסולן להקת הסמית'ס הבריטית המיתולוגית אותה הקים יחד עם חבריו ללהקה ב-1982. לאחר הצלחה גדולה של הלהקה שנמשכה כ-5 שנים, התפרקה הלהקה בעיקר עקב חילוקי דעות בין מוריסי לגיטריסט ג'וני מאר.

החל מ-1987 פתח מוריסי בקריירת סולו שזכתה להצלחה גדולה מאוד ברחבי העולם ונמשכת עד היום וכללה הרבה מאוד להיטים שכבשו את המצעדים הבריטים במשך שנים רבות. במהלך השנים, מוריסי ושאר חברי הלהקה קיבלו הצעות מפתות מאוד לאיחוד הלהקה אך מוריסי סירב בהחלטיות. סה"כ הוציא עד כה עשרה אלבומי אולפן כאשר האחרון שבהם הוא "World Peace Is None of Your Business" שיצא ב-2014.


  
מוריסי ידוע בחיבתו הרבה לישראל גם מבחינה פוליטית. הוא כבר הספיק להופיע בארץ פעמיים כאשר הפעם האחרונה הייתה ב-2012 בגני התערוכה בתל אביב.

כרטיסים למוריסי ישראל - אוגוסט 2016

ההופעה של מוריסי בישראל תתקיים ב-23 באוגוסט בהיכל התרבות בתל אביב וב-24 באוגוסט באמפיתאטרון בקיסריה. מחירי הכרטיסים להופעות ינועו בין 204 ל-379 ש"ח בהתאם למיקום הישיבה. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

אתר "כרטיסים ברשת" ימשיך כמובן ללוות את הנושא ויעדכן בכל התפתחות חדשה כאן בכתבה זו ובדף הפייסבוק של האתר. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא ללחוץ על "אהבתי" וכך תקבלו את כל העדכונים האחרונים על ההופעה של מוריסי בישראל.

תמונה: Phil King פליקר (CC BY 2.0)

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: רשמי: מוריסי בישראל - אוגוסט 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: רשמי: מוריסי בישראל - אוגוסט 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top