"יחסים מסוכנים" תיאטרון הבימה - כרטיסים ולוח הופעות 2016

יום חמישי, 5 בנובמבר 2015

יחסים מסוכנים עם אביב אלוש בהבימה - דצמבר 2015
תיאטרון הבימה מעלה את ההצגה "יחסים מסוכנים" - המחזה הידוע של כריסטופר המפטון בכיכובם של אביב אלוש ואסנת פישמן. כל הפרטים, בכתבה הבאה.


תיאטרון הבימה שמציג הצגות חדשות רבות לעונה החדשה שלו מעלה עיבוד חדש למחשה הידוע של כריסטופר המפטון - "יחסים מסוכנים" המספר על האצולה הצרפתית במאה ה-19. השחקנים הראשיים בהצגה יהיו אביב אלוש ואסנת פישמן.

לרכישת כרטיסים להצגה יחסים מסוכנים באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

מחזהו הנודע של כריסטופר המפטון יחסים מסוכנים, אשר נכתב בהשראת רומן מכתבים מאת דה לאקלו משנת 1782, המתאר את חיי החברה המושחתת והדקדנטית של תקופתו. דה לאקלו מתאר ביצירתו שני בני אצולה משועממים – הרוזנת מרטיי והרוזן ואלמון, אשר מתוך יצר סדיסטי טהור בוחרים לשבור את ליבם של אוהבים צעירים ולרסק את עולמם התמים והרומנטי.

הרומן התקבל בשערורייה גדולה בתקופתו, בגלל שהעז לחשוף את פניה האמיתיים של האצולה הצרפתית המסואבת של קנאה, שנאות, יצרים ותשוקות מיניות פרועות. ב-1988 יצאה גרסה קולנועית מפורסמת למחזה בהשתתפות מישל פייפר, ג'ון מלקוביץ' וגלן קלוז.

כרטיסים להצגה יחסים מסוכנים בהבימה - מרץ 2016


המחזה יחסים מסוכנים יעלה בהבימה במהלך חודש מרץ ואפריל 2016. מחיר הכרטיסים עומד על 100 ש"ח. ניתן לרכוש כרטיסים להצגה באמצעות האתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: "יחסים מסוכנים" תיאטרון הבימה - כרטיסים ולוח הופעות 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: "יחסים מסוכנים" תיאטרון הבימה - כרטיסים ולוח הופעות 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top