ארט גרפונקל בישראל - יוני 2015

יום רביעי, 1 באפריל 2015

ארט גרפונקל בישראל - יוני 2015
הזמר האגדי ארט גרפונקל (Art Garfunkel) מהצמד המפורסם "סיימון וגרפונקל" יגיע לישראל בחודש יוני 2015 ויופיע באיצטדיון בלומפילד ביפו. כמה עולים כרטיסים ואיפה מזמינים?


הזמר ארט גרפונקל שמוכר לרוב בזכות פעילותו המוסיקלית עם פול סיימון בצמד המיתולוגי "סיימון וגרפונקל", יגיע לישראל בחודש יוני 2015 להופעה חד פעמית באיצטדיון בלומפילד ביפו.

גרפונקל בן ה-73 עשה את רוב ההצלחה שלו בשנות ה-60 כאשר הוא והזמר פול סיימון יצאו לקריירה מוסיקלית כאחד הצמדים המצליחים ביותר בהיסטוריה והציגו לעולם להיטים רבים ששלטו במצעדי הפזמונים באותה התקופה. שירים כמו "Mrs. Robinson", "Sound Of Silence" או "America" ועוד להיטים רבים. השניים קטפו פרסי גראמי רבים במהלך השנים.

הדומיננטיות של סיימון שעלתה על של גרפונקל, השפיעה על יחסיה השניים וגרמה בסופו של דבר להתפרקות הראשונה ב-1970. מאז, הספיקו השניים לחזור ולשתף פעולה לסירוגין במהלך השנים שלאחר מכן באלבומים חדשים ובהופעות חד פעמיות גדולות כולל גם הופעה אחת היסטורית בישראל ב-1983 באיצטדיון ר"ג. לאחר הפירוק, גרפונקל במקביל לסיימון, יצא בקריירת סולו שכללה גם קריירת משחק וזכה בכמה פרסי גראמי גם על אלבומיו שלו.

בהופעה בישראל צפוי גרפונקל להציג את שיריו מקריירת הסולו שלו יחד עם להיטים רבים של "סיימון וגרפונקל".

כרטיסים לארט גרפונקל - יוני 2015


ההופעה של ארט גרפונקל בישראל תתקיים ב-10 ביוני 2015 באיצטדיון בלומפילד ביפו. מחירי הכרטיסים צפויים לעלות בין 299 ל-1100 ש"ח בהתאם למקומות הישיבה. מכירת הכרטיסים תחל מחר (יום חמישי) בשעה 09:00 בבוקר באתר משרד הכרטיסים "לאן" בעמוד הבא.



רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: ארט גרפונקל בישראל - יוני 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: ארט גרפונקל בישראל - יוני 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top