כריס בראון בישראל בדצמבר 2015?

יום חמישי, 13 בנובמבר 2014

כריס בראון בישראל בדצמבר 2015?
לפי פרסומים שונים ברשת, הזמר כריס בראון (Chris Brown) עשוי להגיע לישראל בשנה הבאה בחודשים נובמבר או דצמבר 2015. פרטים נוספים, בכתבה הבאה.


האם זמר הפופ המצליח כריס בראון יגיע לישראל בשנה הבאה? לפי פרסומים שונים ברשת, אחד המפיקים הישראלים והבכירים נמצא בקשר מתקדם עם גורמי ההפקה של בראון במטרה להביאו לחורף בשנה בנובמבר או דצמבר 2015.

כריס בראון נחשב לאחד מזמרי הפופ והסול המצליחים ביותר בעולם כיום וזוכה למיליוני צפיות והשמעות ברשת. בראון הספיק להוציא במהלך הקריירה שישה אלבומי אולפן ומוכר לרוב בזכות להיטים כגון "Loyal" או "New Flane". אלבומו האחרון של בראון יצא לפני כחודשיים בספטמבר 2014 ונקרא "X". בראון הספיק לשתף פעולה עם טובי האמנים בעולם כגון דיוויד גואטה, ג'סטין ביבר, אשר ועוד.

בנוסף, הספיק בראון להשתתף גם כשחקן בכמה סרטי קולנוע ותוכניות טלוויזיה מוכרות. בראון התפרסם גם בעולם בעקבות זוגיות עם הזמרת ריהאנה וצו הרחקה שקיבל לאחר שהואשם בתקיפתה אך לבסוף בוטל והשניים חזרו להיות ביחד לתקופה קצרה נוספת.

כריס בראון בישראל - נובמבר דצמבר 2015


כריס בראון צפוי להיות בנובמבר ודצמבר 2015 בסיבוב הופעות גדול באירופה ולכן הסיכוי לראות אותו כאן יהיה בתאריכים אלו. לפי הפרסומים, הופעה של כריס בראון בישראל תתקיים כנראה במתחם כמו היכל נוקיה כאשר מחירי הכרטיסים יהיו יקרים יחסית ויעמדו על לפחות 400 ש"ח. אך כאמור, אין זה מידע רשמי וכרגע מדובר בפרסומים לא רשמיים בלבד.

אתר "כרטיסים ברשת" ימשיך לעדכן בכל ידיעה או התפתחות חדשה בנושא בכתבה זו ובדף הפייסבוק של האתר (למי שלוחץ על "אהבתי"). 


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: כריס בראון בישראל בדצמבר 2015? Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: כריס בראון בישראל בדצמבר 2015? Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top