סוזן וגה בישראל 2018 - כך תזמינו כרטיסים!

יום שני, 9 ביולי 2018

הזמרת והיוצרת המצליחה סוזן וגה תחזור לישראל בחודש ספטמבר 2018 הקרוב ותופיע כאן בקונצרט מיוחד יחד עם סימפונט רעננה במרכז הקונגרסים בחיפה. מכירת הכרטיסים נפתחה. כמה יעלו הכרטיסים? והיכן קונים? אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

סוזן וגה בישראל 2018 - כך תזמינו כרטיסים!
פעם רביעית: הזמרת סוזן וגה (Suzanne Vega), חוזרת לישראל ותופיע כאן בקרוב מאוד בחודש ספטמבר 2018 במרכז הקונגרסים בחיפה בקונצרט מיוחד וחגיגי יחד עם תזמורת סימפונט רעננה. ייתכנו הופעות נוספות עליהן נדווח בהמשך (עיקבו אחרינו בעמוד הפייסבוק שלנו כדי להתעדכן). מכירת הכרטיסים כבר נפתחה ופרטים על הרכישה תוכלו לקרוא בהמשך הכתבה.

לרכישת כרטיסים מהירה להופעה של סוזן וגה בישראל באמצעות קניה פשוטה ומאובטחת לחצו כאן

סוזן וגה היא בין הזמרות היוצרות הראשונות שזכו לתהילה בינלאומית בשנות ה-80 וה-90 ונחשבת לפורצת פרצה דרך בתחומה. יכולתה הייחודית לספר סיפורים בשיריה, הפכו את להיטיה לעל זמניים ועד היום הם מככבים ברשימות ההשמעה של תחנות הרדיו ברחבי העולם. היא הקדימה את זמנה כקול נשי מז'אנר הפולק רוק, ושאבה השראה מיוצרים כמו בוב דילן ולו ריד, ומרחובות ניו יורק בהם גדלה.
וגה צברה קהל מעריצים גדול אדוק בסצנת המוזיקה המקומית והמועדונים האפלוליים של העיר עד שהוציאה את אלבומה הראשון שנושא את שמה עם הלהיט Marlene on the wall וכבשה בסחרור את המצעדים שהביאו את האלבום למעמד פלטינה בבריטניה.

האלבום הבא Solitude Standing הפך למטאור בשני צידי האוקיינוס עם שורה של להיטים ממגנטים Luka ו-Tom's diner. בשיר Luka סיפרה וגה על התעללות בילדים מנקודת מבטו של ילד ונתנה במה לנושא הכאוב הזה וקול לילדים ברחבי העולם, שנגע לקהל המאזינים, שרכש את אלבומה במיליונים והביא אותו למעמד פלטינה בזמן קצר, האלבום כבש את צמרות המצעדים וזיכה אותה בשלוש מועמדויות לגראמי, הישגים בלתי נתפסים ליוצרת בז'אנר זה עד אז.

אלבומה הבא Days of openhand מ-1990 זכה במועמדות ובזכיה בגראמי. אלבומה הבא, 99.9F מ-1992, הגיע למעמד של אלבום זהב ובו התנסתה לראשונה וגה בצליל פופי יותר, באלבומיה הבאים המשיכה לחקור ולהתנסות ולהוציא את סאונד הפולק מהתבניות המוכרות עד אז ולחקור מחוזות יצירתיים חדשים בספרי שירה ומחזות ב-1996 יצא Nine objects of desire שכלל את הלהיט Caramel, ב-2001 יצא Songs in red and gray שעסק בגירושיה וזכה לביקורות מהדהדות ב-2007 הגיע Beauty and crime, שהוקדש לעיר ניו יורק וב2014 יצא אלבומה האחרון Tales from the realm of the queen of pentacles

וגה ממשיכה ליצור ולהופיע מתנסה בסאונד חדש ומחוזות תיאטרליים שומרת על לב המשוררת שפועם בה. זהו ביקורה הרביעי של וגה בישראל שזוכה לקהל מעריצים אדוק ונאמן ברחבי העולם וגם פה בישראל בזכות הופעותיה שידועות כמכשפות שהמילים חודרות בהגשתה המיוחדת, ומעוררות מחשבה שמהדהדת בקהל הרבה אחרי שעזב אותה. לחיפה היא מגיעה בליווי של תזמורת המיתרים של סימפונט רעננה שיתנו עושר מוזיקלי ונופך קלאסי לקטלוג השירים המפואר שלה.

סוזן וגה בישראל 2018 - כרטיסים ולוח הופעות

ההופעה של סוזן וגה בישראל יתקיים ב-27 בספטמבר 2018 במרכז הקונגרסים בחיפה. מחיר הכרטיסים ינוע בין 231 ל-501 ש"ח בהתאם למיקום הישיבה באולם. מכירת הכרטיסים נפתחה והיא מתבצעת באמצעות האתר הבא.


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: סוזן וגה בישראל 2018 - כך תזמינו כרטיסים! Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: סוזן וגה בישראל 2018 - כך תזמינו כרטיסים! Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top