האופרה כרמן ביולי 2018 - כך תשיגו כרטיסים מוזלים

יום שני, 28 במאי 2018

מאות משתתפים, תלבושות מפוארות וגיבורה צוענייה אחת - האופרה הישראלית מחזירה לבימות את האופרה "כרמן" של ז'ורז' ביזה - אחת האופרות המפורסמת ביותר בעולם, בחודש יולי 2018 הקרוב. אז מתי זה בדיוק יקרה? איפה קונים כרטיסים? ואיך תשיגו כרטיסים בהנחה? אתר "כרטיסים ברשת" כרגיל עם כל המידע עבורכם.

 בסרטון: הקטע "L'amour est un oiseau rebelle" - אחד הידועים ביותר מתוך האופרה
כחלק מסוף עונת 2018 של האופרה הישראלית, האופרה המפורסמת והפופולרית "כרמן", תגיע לבמה בבית האופרה בתל אביב לסדרה של הופעות החל מה-13 ביולי 2018 בהפקה חדשה ומושקעת ביותר עם מאות משתתפים ובעיבוד מיוחד של הבמאי פרנקו זפירלי. מכירת הכרטיסים כבר נפתחה ומחיר הכרטיסים מתחיל ב-192 ש"ח אך אפשר גם להשיג כרטיסים ב-136 ש"ח בלבד (פרטים על כך, בהמשך הכתבה).

לרכישת כרטיסים מוזלים לכרמן באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

האופרה "כרמן" של המלחין הצרפתי הידוע ז'ורז' ביזה, נחשבת בעיני רבים לאופרה הידועה והמפורסמת ביותר בעולם. האופרה מוצגת באופן קבוע בכל במה חשובה ברחבי העולם וגם בישראל היא כבר עלתה עשרות פעמים בעיבודים שונים ובקונוטציות מגוונות. גם השנה בחודש יולי 2018 הקרוב, תעלה האופרה הישראלית גרסה חדשה של כרמן לפי עיבוד שיצר הבמאי האיטלקי פרנקו זפירלי שתכלול מאות סולנים ונגנים על במה אחת עם תפאורה משקעת ותלבושות צבעוניות.

קרן קמנסק, המנצחת האמריקאית המנוסה, תנצח על האופרה הידועה לפי הבימוי של גדי שכטר שיביים את המופע כאמור, לפי ההפקה של זפירלי. בין הסולנים המובילים באופרה, תוכלו למצוא את אלנה מקסינובה הרוסייה שתהיה זאת הופעתה הראשונה באופרה הישראלית ונעמה גולדמן שיגלמו את התפקיד הראשי של כרמן. את התפקיד הראשי של ז'וז'ה, ישחק הטנור גוסטבו פורטה הארגנטינאי שכבר השתתף בהפקות רבות באופרה הישראלית והטנור נג'מדין מאבליאנוב מאוזבקיסטן.

גם הבריטון דריו סולארי שגם לו זו תהיה הופעתו הראשונה עם האופרה הישראלית, ישתתף במופע בתפקידו של אסקמיו. לצד האורחים מחו"ל, ישתתפו גם כוכבי האופרה הישראלית כמו הילה בג'יו, יאיר פולישוק, אלה וסילביצקי, עודד רייך ועוד רבים. כמו רוב הפקות אחרות של האופרה הישראלית, את המופעים תלווה התזמורת הסימפונית הישראלית ראשון לציון ומקהלת האופרה הישראלית בניצוחו של איתן שמייסר.

למרות שכרמן היא אחת מהאופרות המושמעות ביותר בעולם, דווקא בשנים הראשונות להופעתה באמצע החצי השני של המאה ה-19, נחשבה האופרה לכישלון מהדהד ונקטלה ע"י המבקרים הנחשבים. רק שנים לאחר מכן, הפכה כרמן להיות אחת היצירות המובילות והפופולריות ברחבי העולם כשהיא זוכה לעיבודים רבים ומהווה השראה למלחינים רבים שהגיעו בשנים לאחר מכן.

סיפור האופרה בקצרה מספר על כרמן - צוענייה יפיפיה וחכמה, שמושכת אחריה מחזרים רבים, אך היא מנסה לחזר אחר דון ז'וז'ה - חייל מחיל המשמר, ומצליחה לכבוש את ליבו. דון ז'וז'ה משתכנע ומצטרף אליה ואל חבורת המבריחים המלווים את כרמן אך לאחר מכן, כרמן עוזבת את דון ז'וז'ה לטובת אסקיומו ושוברת את ליבו. את הסוף, נשאיר לצופים לגלות.

האופרה "כרמן", סיפקה כמה מן האריות המפורסמות ביותר בעולם האופרה העולמי כמו "הבנרה", "שיר הטוראדור", וקטעים נוספים. ביזה, שנפטר כשלושה חודשים לפני הבכורה, לא זכה לראות את הצלחת האופרה.

האופרה כרמן 2018 - כרטיסים מוזלים 

האופרה "כרמן" תוצג בבימת בית האופרה בתל אביב במהלך חודש יולי 2018. מחיר הכרטיסים בקופות האופרה מתחיל ב-192 ש"ח לכרטיסים הרחוקים ועולה בהתאם למיקום הישיבה באולם אך באתר הבא ניתן לרכוש כרטיסים מוזלים לכרמן החל מ-136 ש"ח בלבד (שימו לב: כמות הכרטיסים מוגבלת).


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: האופרה כרמן ביולי 2018 - כך תשיגו כרטיסים מוזלים Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: האופרה כרמן ביולי 2018 - כך תשיגו כרטיסים מוזלים Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top