כל המידע על ההופעה של סטטיק ובן אל בהיכל מנורה 2018

יום שני, 7 במאי 2018

רגע אחרי הסינגל החדש מיפן "קאוואי", הצמד המוסיקלי המצליח ביותר בישראל כיום - סטטיק ובן אל תבורי, מגיעים להופעה גדולה וחגיגית שתתקיים ב-17 ביוני 2018 בהיכל מנורה בתל אביב. מחיר הכרטיסים: החל מ-149 ש"ח ויש גם אופציה לכרטיסים מוזלים בהנחה של 100 ש"ח. כל הפרטים, בכתבה הבאה.

לאחר שחתמו חוזה הקלטות יוקרתי וארוך טווח עם חיים סבן ומיד אחרי הסינגל הטרי שלהם "קאוואי", מגיעה בשורה נוספת מהשניים והפעם מדובר בהופעה גדולה ומושקעת בהיכל מנורה בתל אביב שתתקיים ב-17 ביוני 2018. מכירת הכרטיסים צפויה להיפתח לקהל הרחב (כרגע היא פתוחה עבור חברי הנוסע המתמיד בלבד) הערב בשעה 18:00. פרטים, בהמשך.

עד כמה שזה נשמע תמוה ומוזר, למרות ההצלחה האדירה של הצמד הכי חם בישראל בשנים האחרונות ושבירת כל שיא אפשרי במוסיקה הישראלית, ססטיק ובן אל מעולם לא הופיעו בהופעה גדולה ורשמית עם מכירת כרטיסים לציבור הרחב ועד עתה, הופיעו השניים רק באירועים פרטיים ובהופעות גדולות לוועדי עובדים. בחודש יוני הקרוב, זאת תהיה הפעם הראשונה שיימכרו כרטיסים להופעה בסדר גודל כזה לציבור הרחב.

בהופעה בהיכל מנורה, צפויים סטטיק ובן אל להציג מופע מושקע וגדול שיכלול ע"פ הפרסומים הרשמיים של המופע, עיבודים חדשים וייחודיים לכל הלהיטים שלהם (כולל בוודאי הלהיט החדש "קאוואי"), מסכי ענק ורקדנים ורקדניות שיילוו את השניים על גבי במה ענקית.


אז כמה יעלו הכרטיסים להופעה של סטטיק ובן אל בהיכל מנורה ואיך תשיגו הנחה?

ובכן, ההופעה של סטטיק ובן אל תתקיים בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב ב-17 ביוני 2018 הקרוב. מחירי הכרטיסים יתחילו במקומות הרחוקים ביותר ב-149 ויטפסו עד ל-249 ש"ח למקומות הטובים ביותר. מכירת הכרטיסים פתוחה כרגע אך ורק לחברי הנוסע המתמיד שיוכלו לרכוש גם כרטיסים בהנחה של 100 ש"ח (תמורת 55 נקודות) ותיפתח לקהל הרחב רק הערב (יום שני) בשעה 18:00 באמצעות האתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: כל המידע על ההופעה של סטטיק ובן אל בהיכל מנורה 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: כל המידע על ההופעה של סטטיק ובן אל בהיכל מנורה 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top