פסטיבל שבועות אבו גוש 2018 - כל הפרטים!

יום רביעי, 31 בינואר 2018

פסטיבל  שבועות אבו גוש 2018 - כל הפרטים!גם השנה, יתקיים לו פסטיבל שבועות אבו גוש 2018 ויציג מגוון הופעות וקונצרטים של אמנים מישראל ומהעולם. אתר "כרטיסים ברשת" מביא לכם את כל הפרטים.

פסטיבל שבועות אבו גוש הותיק המתקיים מדי שנה במספר מתחמים שונים בכפר אבו גוש ומציג מוסיקה קאמרית וווקאלית המבוצעת על ידי אמנים רבים מהארץ ומרחבי העולם, יתקיים גם השנה בשבועות 2018.

בין המופעים שיתקיימו בפסטיבל השנה: המקהלה הקאמרית של האקדמיה ירושלים בניצוחו של סטנלי ספרבר שתבצע מיצירות לאונרד ברנשטיין, הקונצרט "בטהובן וברהמס – מפגש ענקים" בביצוע זמרי האנסמבל הקולי הישראלי ותזמורת נתניה הקאמרית הקיבוצית יחד עם הסולנים דניאלה סקורקה: סופרן, ניצן אלון: אלט, נמרוד גרינבוים: טנור ועודד רייך: בס.

עוד בפסטיבל: הקונצרט "יצירות מופת מאת הנדל, באך, מרצ'לו" בביצוע של המקהלה הקאמרית תל אביב, תזמורת בארוקדה וסולנים מובילים. המנצח יובל בן עזר יחד עם מקהלת הקיבוץ הארצי, תזמורת סימפונט רעננה והסולנים דנה מרבך ויאיר פולישוק יבצעו קטעים של שוברט ופורה במסגרת הקונצרט "שלוה בגן העדן הקסום".

המנצח, המעבד והפסנתרן דוד זבה יבצע בפסטיבל יחד עם זמרי סטודיו אופרה, קטעים של בליני, דוניצטי, פוצ'ני, ורדי ורוסיני בקונצרט "אהבה איטלקית". המקהלה המקצועית המעולה מליטא – Jauna Muzika, תגיע לישראל יחד עם המנצח Vaclovas Augustinas עם תוכנית מיוחדת לפסטיבל במסגרתה תבצע יצירות של באך, מנדלסון וסקרלטי.

עוד קונצרטים מעניינים בפסטיבל: "מוצרט – המיסה הגדולה בדו מינור" שיתקיים בכנסיית קרית יערים, "בשדות הירוקים של סקוטלנד" עם עינת ארונשטיין ואופירה זכאי, "באך בקצב הבוסה נובה" בו יתקיים מפגש בין המוסיקה הברזילאית עם המוסיקה של באך, הקונצרט "לה דולצ'ה ויטה, סינימה פרדיסו - נינו רוטה ואניו מוריקונה" עם אסף כחולי ושני ענבר וגם הקונצרט "אנסמבל מודאליוס - לדינו ורנסנס" שיציג יצירות מוכרות מעולם הלדינו.

כרטיסים לפסטיבל אבו גוש שבועות 2018

פסטיבל שבועות אבו גוש 2018 יתקיים בין התאריכים 17-19 במאי 2018 במספר מתחמים בכפר אבו גוש כגון כנסיית קרית יערים, הקריפטה בכנסייה הצלבנית ועוד. מכירת הכרטיסים לכל ההופעות מתבצעת באמצעות האתר הבא.



רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: פסטיבל שבועות אבו גוש 2018 - כל הפרטים! Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: פסטיבל שבועות אבו גוש 2018 - כל הפרטים! Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top