נטליה אוריירו בישראל - מרץ 2018

יום שלישי, 26 בדצמבר 2017

הכוכבת הארגנטינאית נטליה אוריירו (Natalia Oreiro) תגיע להופעה בישראל בחודש מרץ 2018 במסגרת סיבוב הופעות עולמי אותו היא תפתח כאן. ההופעה תתקיים בהיכל מנורה מבטחים. כמה יעלה כרטיס? ומתי נפתחת המכירה? אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

15 שנה חלפו ועכשיו היא חוזרת: הזמרת והשחקנית הארגנטינאית אהובת הקהל הישראלי נטליה אוריירו, תגיע לישראל בחודש מרץ הקרוב בהיכל מנורה מבטחים כאשר ההופעה כאן תפתח את סיבוב ההופעות העולמי החדש שלה.

אוריירו, שכבשה את הקהל הישראלי בעיקר בזכות השתתפותה בתפקיד הראשי בסדרה "בובה פראית", הייתה בתקופתה אחת הכוכבות המוערצות ביותר בישראל. אלבומיה נמכרו כאן בכמויות היסטריות והיא אף ביקרה כאן מספר פעמים, ביניהן מפגש אחד בלתי נשכח בו התארחה  בתוכניתו של דודו טופז וננשכה על ידו - סיפור שתפס כותרות ראשיות בחדשות.

אוריירו החלה את דרכה דווקא במשחק כאשר השתתפה במספר טלנובלות כגון "דוגמניות 90-60-90" ו-"עשירים ומפורסמים" אך הפריצה הגדולה התחילה כשהייתה בת 20 וקיבלה את התפקיד הראשי בטלנובלה המצליחה "בובה פראית" שהפכה אותה לאחת מכוכבות הטלנובלה הידועות ביותר בעולם. במקביל לקריירת המשחק, אוריירו הפכה לכוכבת פופ מצליחה עם להיטי ענק ועם מכירות של מיליוני עותקים. אחד מלהיטיה "קומביו דולור" - שיר הנושא של הסדרה בובה פראית זכה גם לגרסה עברית ע"י שרית חדד.

כרטיסים לנטלייה אוריירו בישראל - מרץ 2018

ההופעה של נטליה אוריירו בישראל תתקיים ב-20 במרץ 2018 בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב. מחיר הכרטיסים ינוע בין 190 ל-750 ש"ח בהתאם לסוג הכרטיס. מכירת הכרטיסים תיפתח הערב בשעה 20:00 באמצעות האתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

1 comentários:

  1. היא לא ארגנטינאית, היא אורוגוואית!

    השבמחק

Item Reviewed: נטליה אוריירו בישראל - מרץ 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

1 comentários:

אנונימי אמר/ה... 31 בדצמבר 2017 בשעה 11:55

היא לא ארגנטינאית, היא אורוגוואית!

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: נטליה אוריירו בישראל - מרץ 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top