להקת הרוק הכבד Cradle Of Filth תגיע לישראל במרץ 2018

יום שלישי, 21 בנובמבר 2017

להקת הרוק הכבד הידועה Cradle Of Filth תגיע לראשונה להופעה בישראל ותופיע כאן במועדון רדינג 3 בתל אביב בחודש מרץ 2018 הקרוב. כמה יעלו הכרטיסים? אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

להקת הרוק הכבד Cradle Of Filth תגיע לישראל במרץ 2018
בשורה משמחת לחובבי הרוק הכבד בישראל: להקת Cradle Of Filth המצליחה תגיע בפעם הראשונה להופעה בישראל שתתקיים ב-10 במרץ 2018 במועדון רדינג 3 בתל אביב.

להקת Cradle Of Filth נחשבת לאחת מחלוצות ז'אנר הבלאק מטאל הקיצוני, אף שבמהלך השנים התקרבה מוזיקלית גם לז'אנר הגות' בו היא נחשבת לאחת הלהקות המובילות. את הלהקה הקים בשנת 1991 הסולן Daniel Lloyd Davey, הידוע בשם הבימה Dani Filth, ואלבומה הראשון The Principal Of Evil Made Flesh יצא בשנת 1994 בחברת התקליטים Cacophonous Records. 

עם צאת אלבומה השני שילבה הלהקה באופן בולט יותר קלידים גותים ואלמנטים סימפונים אפלים שהבדילו אותה מרוב הלהקות שפעלו בז'אנר באותן שנים והפכו אותה במהרה לאחת המצליחות שבהן. הלהקה הפכה להיות מזוהה עם ז'אנר הבלאק מטאל הסימפוני, ששילב מלודיות תזמורתיות במוזיקה האגרסיבית.

האלבום Midian שיצא בשנת 2000 הפך להצלחה מסחרית אדירה ללהקה, והוא כיכב במצעדי המכירות של מדינות רבות באירופה, סינגלים כגון השיר Her Ghost in The Fog הפכו לנכסי צאן ברזל של הלהקה וחיזקו את המעמד שלה כאחת הלהקות האהובות גם בקרב קהל המוזיקה הגותית. ב 2004 הוציאה הלהקה את האלבום Nymphetamine, כשבשיר הנושא שלו התארחה הזמרת הנורווגית Liv Kristine, שיר נוסף שהפך לאחד הפופולרים של הלהקה וזכה להצלחה מסחרית גדולה

מוקדם יותר השנה הוציאה הלהקה את אלבומה ה 12 - Cryptoriana – The Seductiveness of Decay, שרבים רואים בו אלבומה הטוב ביותר של הלהקה מזה שנים, ומהווה חזרה לסאונד של אלבומי העבר הקלאסים שלה.

כרטיסים להופעה של Cradle Of Filth בישראל - מרץ 2018

ההופעה של Cradle Of Filth בישראל תתקיים ב-10 במרץ 2018 במועדון רדינג 3 בתל אביב. מחירי הכרטיסים עומדים על 289 ש"ח (ו-259 ש"ח במכירה מוקדמת ל-200 הכרטיסים הראשונים) לכרטיס רגיל ו-399 ש"ח לכרטיסי VIP. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: להקת הרוק הכבד Cradle Of Filth תגיע לישראל במרץ 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: להקת הרוק הכבד Cradle Of Filth תגיע לישראל במרץ 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top