המחזמר "גריז" יגיע לישראל בינואר 2018

יום שלישי, 31 באוקטובר 2017

המחזמר הידוע "גריז" יגיע לישראל בגרסתו המקורית מהווסט-אנד בלונדון ויציג הופעות במהלך חודש ינואר 2018 בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב. כמה יעלו הכרטיסים? אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

המחזמר "גריז" יגיע לישראל בינואר 2018
כבר לא צריך לטוס ללונדון: המחזמר המפורסם "גריז" (Grease - The Musical) יגיע בקרוב לישראל בגרסתו המקורית מהווסט-אנד שבלונדון. זה יקרה במהלך חודש ינואר 2018 בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב.

גריז הוא ללא ספק אחד ממחזות הזמר המפורסמים והמצליחים ביותר בעולם. המחזמר נכתב באמריקה ב-1971 ע"י ג'ים ג'ייקובס ווורן קייסי והוצג בברודווי שם זכה להצלחה עצומה ואף שבר בו את שיא ההופעות לאותה תקופה עם 3388 הופעות. לאחר הצלחתו בברודויי, הפך ב-1978 לסרט בכיכובם של ג'ון טרבולטה ואולביה ניוטון ג'ון והפך לקלאסיקה הוליוודית ולאחד הסרטים המצליחים ביותר בהיסטוריה. ב-1981 זכה גם לגרסה הבריטית בווסט-אנד שבלונדון.


שירים רבים מתוך המחמזר הפכו לקלאסיקות וזכו להצלחה עצומה כגון "You're the One That I Want" או "Grease Lightning" ועוד רבים וטובים. ההפקה שתגיע לישראל תכלול כ-60 משתתפים בהם זמרים, רקדנים ושחקנים בליווי תזמורת חיה. בתפקידים הראשיים יככבו טום פארקר שיגלם את דני זוקו ודניאל הופ שתגלם את סנדי. יחד איתם יגיעו גם אנשי צוות שיהיו אחראים לתפאורה, לתלבושות ולסאונד.

גריז בישראל: כרטיסים ולוח הופעות - ינואר 2018

המחזמר "גריז" יציג בישראל הופעות במהלך חודש ינואר 2018 בין התאריכים 23-29 בינואר. מחיר הכרטיסים ינוע בין 179 ל-499 ש"ח. מכירת הכרטיסים נפתחה והיא מתבצעת באמצעות האתר הבא.


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: המחזמר "גריז" יגיע לישראל בינואר 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: המחזמר "גריז" יגיע לישראל בינואר 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top