המחזמר על סיימון וגרפונקל בישראל - ספטמבר 2017

יום רביעי, 12 ביולי 2017

המחזמר המצליח "הסיפור של סיימון וגרפונקל" יגיע לישראל היישר מהווסט-אנד שבלונדון ויציג הופעות ברחבי הארץ במהלך חודש ספטמבר 2017 הקרוב. איפה זה יקרה? מתי? כמה יעלו כרטיסים? ואיך משיגים כרטיסים מוזלים? אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

המחזמר על סיימון וגרפונקל בישראל - ספטמבר 2017
אחרי ההצלחה הרבה בישראל של מחזות זמר המבוססים על זמרים ידועים כדוגמת המחזמר על מייקל ג'קסון שהגיע לכאן בשנה שעברה, הקיץ הקרוב יביא לכאן גם המחזמר המצליח והידוע "הסיפור של סיימון וגרפונקל" המבוסס על שיריהם של השניים ויציג סדרת הופעות בישראל במהלך חודש ספטמבר 2017.

מדובר במחזמר ידוע ביותר שכבר הספיק להופיע מעל בימות ברחבי העולם כבר שנים רבות וזוכה להצלחה רבה הן בקרב המבקרים והן בקרב הקהל. המחזמר מספר את סיפורם של שני האמנים הידועים (פול סיימון וארט גרפונקל) החל מצעירותם ברובע קווינס שבניו יורק דרך ההצלחה המטאורית שזכו לה ברחבי העולם ועד לפירוק הדרמטי ויכלול גם את קריירות הסולו של שניהם.


את התפקיד של פול סיימון יגלם השחקן סאם או'הנלון ואת תפקידו של גרפונקל, יגלם צ'רלס בליית'. יחד איתם יגיעו לישראל להופעות גם הרכב נגנים מלא. בנוסף, יוקרנו במהלך המופע גם קטעי ארכיון נדירים מהקריירות של השניים. בין השירים שיבוצעו במחזמר: "Mrs. Robinson", "Cecilia" או "The sound of silenc" ועוד.

כרטיסים למחזמר על סיימון וגרפונקל בישראל - ספטמבר 2017

ההופעות של המחזמר על סיימון וגרפונקל בישראל יתקיימו במהלך חודש ספטמבר 2017 בתיאטרון ירושלים (13/9), קריית מוצקין (14/9), סינמה סיטי גלילות (15/9), איירפורט סיטי (16/9) ובהיכל התרבות ראשון לציון (18/9).

מחיר הכרטיסים עומד על 204 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא. ניתן לרכוש כרטיסים מוזלים ב-165 ש"ח באתר הבא.


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: המחזמר על סיימון וגרפונקל בישראל - ספטמבר 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: המחזמר על סיימון וגרפונקל בישראל - ספטמבר 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top