המחזמר "היירספריי" בישראל - כרטיסים ולוח הופעות 2017

יום רביעי, 17 במאי 2017

משי קליינשטיין, איציק כהן, עידן אלתרמן ועוד יככבו הקיץ במחזמר "היירספריי" המבוסס על הסרט הידוע משנות ה-80. אז איפה זה יקרה וכמה יעלו כרטיסים? אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

המחזמר "היירספריי" בישראל - כרטיסים ולח הופעות 2017
מחזמר חדש ומושקע יגיע לבימות ברחבי הארץ במהלך קיץ 2017 הקרוב. הפעם זהו עיבוד ישראלי למחזמר "היירספריי" המבוסס על הסרט המפורסם משנות ה-80 שזכה במהלך השנים לעיבודים רבים בברודווי ובלונדון ואף לגרסה חדשה לקולנוע בכיכובם של מישל פייפר, ג'ון טרבולטה ועוד.

המחזמר יציג רשימה נוצצת של כוכבים וביניהם איציק כהן (שישחק שוב תפקיד של אשה), משי קליינשטיין, טלי אורן, הילה זייתון, עידן אלתרמן, עידו רוזנברג, רוני מרחבי ועוד. על הבימוי יהיה אחראי שוקי וגנר.


עלילת המחזמר מספרת על נערה בת 16 שמנמונת שחולמת להפוך לכוכבת בתוכנית ריקודים טלוויזיונית אך נתקלת בחברה גזענית וסטריאוטיפית ולמרות הכל וכנגד כל הסיכויים, מצליחה לעשות זאת.


כרטיסים למחזמר היירספריי - אוגוסט 2017

המחזמר היירספריי יחל לרוץ החל מה-2 באוגוסט 2017 ועד חודש אוקטובר בערים קרית מוצקין (היכל התיאטרון), פתח תקווה (היכל התרבות) ותל אביב (המשכן לאומנויות הבמה). מחיר הכרטיסים מתחיל ב-119 ש"ח ועולה בהתאם למיקום הישיבה. ניתן לרכוש כרטיסים באמצעות האתר הבא. ניתן לרכשו כרטיסים מוזלים למופעים בקרית מוצקין באמצעות האתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: המחזמר "היירספריי" בישראל - כרטיסים ולוח הופעות 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: המחזמר "היירספריי" בישראל - כרטיסים ולוח הופעות 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top