טייסטו בישראל - אוקטובר 2016

יום ראשון, 4 בספטמבר 2016

הדי ג'יי המצליח והבינלאומי טייסטו (Tiesto) חוזר לישראל ויקיים הופעה אחת בחודש אוקטובר 2016 בלייב פארק בראשון לציון שתכלול גם את אוליבר הלדנס. מחיר כרטיס: החל מ-229 במכירה מוקדמת. אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

טייסטו בישראל - אוקטובר 2016
יגיע לארץ באוקטובר. תמונה: nestland פליקר (CC BY 2.0)

הדי ג'יי ההולנדי המצליח טייסטו (Tiesto) אחד התקליטנים האהובים והפופולריים ביותר על הקהל הישראלי, מגיע שוב לארץ ויקיים הופעה אחת שתתקיים בלייב פארק בראשון לציון בחודש אוקטובר 2016 ובה גם יארח את אחד השמות החמים בתעשיית המוסיקה האלקטרונית כיום - אוליבר הלדנס (Oliver Heldens).

טייסטו בן ה-47 הוא אחד מהדיג'ייז הטובים והמוערכים ביותר בעולם עם קריירה עשירה ומגוונת הכוללת עשרות להיטי ענק שזכו למיליוני השמעות ברשת, הופעות בכל פסטיבל מוסיקה אפשרי ושיתופי פעולה עם האמנים המובילים ביותר במוסיקה העולמית.

כבר למעלה מעשור זוכה טייסטו להתברג באופן קבוע בצמרת הדירוגים של הדיג'ייז המובילים בעולם במגזיני המוסיקה הנחשבים ביותר והוא אף אחראי להצלחתם של דיג'ייז מובילים צעירים רבים כמו אביצי', הארדוול ועוד. בין האמנים הרבים איתם שיתף פעולה במהלך הקריירה הארוכה שלו, ניתן למנות את קניה ווסט, קולדפליי, שון פול ונלי פורטדו.

טייסטו הופיע כבר כמה פעמים בישראל כאשר הפעם האחרונה הייתה לפני כ-4 שנים ועתה כאמור הוא חוזר שוב בחודש אוקטובר הקרוב כאשר יחד איתו יגיע אוליבר הלדנס ההולנדי שנחשב לשם מבטיח בתעשיית מוסיקת המסיבות.

טייסטו בישראל - כרטיסים

ההופעה של טייסטו בישראל תתקיים ב-13 באוקטובר 2016 בלייב פארק בראשון לציון. מחירי הכרטיסים נעים בין 229 ל-309 ש"ח במכירה מוקדמת ולאחר מכן יעלו ל-249-379 ש"ח. מכירת הכרטיסים נפתחה והיא מתבצעת באמצעות האתר הבא.


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: טייסטו בישראל - אוקטובר 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: טייסטו בישראל - אוקטובר 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top