סקופילד מלדאו ומארק ג'ולייאנה בישראל - יולי 2016

יום שלישי, 12 באפריל 2016

טריו הג'אז היוקרתי הכולל את ג'ון סקופילד, בראד מלדאו ומארק ג'וליאנה יגיע לישראל בחודש יולי 2016 להופעה אחת באמפי פארק שוני. כמה יעלה כרטיס?

הגיטריסט ג'ון סקופילד, הפסנתרן בראד מלדאו והמתופף מארק ג'וליאנה על במה אחת היא חוויה חד פעמית לאוהבי הגאז המודרני שיזכו לראות את שלושת הנגנים האלו בחודש יולי הקרוב כאן בישראל בזאפה אמפי שוני.


  
מלדאו וסקופילד כבר שיתפו פעולה לפני שנים רבות בשנת 2000 באלבום "works for me" שזכה להצלחה רבה. עתה הם חוברים יחד שוב למופע משותף הפעם בליווי המתופף מארק ג'וליאנה שנחשב לאחד מהכוכבים הגדולים ביותר של עולם הג'אז ומוכר לא מעט גם בזכות הבסיסט אבישי כהן שאיתו ניגן בטריו שלו שנים רבות.

השלישייה תציג גם קטעים מקוריים שהולחנו על ידם במיוחד להופעה זו שתרוץ ברחבי העולם בקיץ 2016 ברחבי ארה"ב ומדינות רבות באירופה כולל כאמור ישראל.

כרטיסים לטריו של סקופילד, מלדאו וג'וליאנה בישראל - יולי 2016


ההופעה של הטריו תתקיים ב-18 ביולי 2016 בשעה 21:00 במועדון זאפה אמפי שוני. מחיר הכרטיסים נע בין 254 ל-354 ש"ח בהתאם למיקום הישיבה. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: סקופילד מלדאו ומארק ג'ולייאנה בישראל - יולי 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: סקופילד מלדאו ומארק ג'ולייאנה בישראל - יולי 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top