להקת המחול של קרולין קרלסון בישראל - יוני 2016

יום רביעי, 24 בפברואר 2016

להקת המחול של הכוראוגרפית האמריקאית המצליחה קרולין קרלסון מגיעה לישראל עם מופע חדש ותופיע במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב בחודש יוני 2016. כל הפרטים, בכתבה הבאה.


להקת המחול של אחת הכוראוגרפיות המעניינות ביותר הפועלות כיום קרולין קלרסון (Carolyn Carlson) תגיע לסדרת הופעות בישראל בחודש יוני 2016 הקרוב ותופיע עם מופע חדש - "עכשיו" במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב.

 
קלרסון בת ה-72 נחשבת לאחת מהרקדניות הגדולות ביותר שידע עולם המחול וכיום גם נחשבת לאחת הכוראוגרפיות המצליחות, המעניינות ושוברי המוסכמות ביותר ומחזיקה בקריירה מרשימה עם עבודות רבות ומצליחות מאחוריה. במהלך השנים קטפה פרסים רבים עבור עבודותיה ויצירותיה נחשבות עד היום לאבן דרך בהתפתחות המחול המודרני.

להקת המחול של קלרסון תגיע לישראל עם מופע חדש בשם "Now" שעוסקת בפרשנות של פילוסופים גדולים כמו גסטו בשלרד ורודולף שטיינר. זאת לא תהיה הפעם הראשונה של קלרסון בישראל שכבר הספיקה להופיע כאן עם יצירותיה מספר פעמים.

קרולין קלרסון בישראל - יוני 2016


ההופעות של להקת המחול המודרני של קרולין קלרסון בישראל יתקיימו בין התאריכים 1-3 ביוני 2016 במשכן לאומנויות הבמה בת"א. מכירת הכרטיסים למופעים עדיין לא החלה וצפויה להיפתח בקרוב.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: להקת המחול של קרולין קרלסון בישראל - יוני 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: להקת המחול של קרולין קרלסון בישראל - יוני 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top